بیش از ۸۳۰۰ دانشجو از مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک فارغ التحصیل شدند

۳۰ آبان ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۴ کد : ۳۸۱۹۵ معاونت آموزشی
رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک از فار غ التحصیلی بیش از ۸۳۰۰ دانشجو از این مرکز آموزشی خبر داد.
بیش از ۸۳۰۰ دانشجو از مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک فارغ التحصیل شدند

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر وجیه اله پارسا رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک به آغاز فعالیت این مرکز در سال 77 اشاره کرد و افزود: این مرکز در دو مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می پذیرد.

وی با بیان اینکه مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک مصمم است گام های استواری در راه پیشبرد اهداف کلان علمی و فرهنگی بردارد، تصریح کرد: رشته های این مرکز متناسب با نیاز جامعه ایجاد شده است و بیشتر فارغ التحصیلان این مرکز جذب بازار کار می شوند.

پارسا، عدم نیاز به مدرک پیش دانشگاهی با هر نوع مدرک دیپلم یا فوق دیپلم، برگزاری کلاس ها بصورت غیرحضوری و آنلاین، استفاده از وام دانشجویی، امکان تقسیط شهریه تحصیلی، ارائه مدرک معتبر از وزارت علوم، دریافت کمترین شهریه در بین دانشگاه‌ها، ادامه تحصیل رایگان برای خانواده های شاهد و ایثارگر و بهره مندی از معافیت تحصیلی برادران را از جمله ویژگی های این مرکز آموزشی بیان کرد.

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک در ادامه تعداد کل پذیرفته شدگان این مرکز را 12 هزار و 434 نفر بیان کرد و افزود: تعداد کل فارغ‌التحصیلان 8313 است که از این تعداد 4014 نفر دانشجوی پسر و 4299 نفر دانشجو دختر می باشند.

این مقام مسوول در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر 440 دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک در حال تحصیل است، یادآور شد: هر ترم به طور میانگین حدود 110 دانشجو از این مرکز آموزشی فارغ التحصیل می شوند.


نظر شما :