در دیدار معاونان جهاددانشگاهی با فرماندار محلات مطرح شد؛

افتتاح ساختمان مرکز آموزش کوتاه مدت در محلات/گسترش اقدامات مطالعاتی مرکز خدمات تخصصی سنگ جهاددانشگاهی

۰۳ آذر ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۹ کد : ۳۸۳۴۶ معاونت پژوهشی تاپ خبر
معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی استان مرکزی اظهارکرد: با توجه به پیشرفت های اخیر در حوزه سنگ شهرستان محلات و هماهنگی های لازم با جهاددانشگاهی کشور و انجمن سنگ، اقدامات مطالعاتی در حوزه سنگ در جهاددانشگاهی استان آغاز شده است.
افتتاح ساختمان مرکز آموزش کوتاه مدت در محلات/گسترش اقدامات مطالعاتی مرکز خدمات تخصصی سنگ جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر محمدرضا ناظری فرماندار محلات در دیدار با معاونان پژوهشی و پشتیبانی جهاددانشگاهی استان مرکزی، گفت: جهاددانشگاهی توانسته با کار جهادی و فراهم کردن زیرساخت های لازم، اقدامات سازنده ای جهت درمان، آموزش و ارایه ظرفیت های علمی و پژوهشی در این شهرستان را به نمایش بگذارد.

وی از فعالیت های صورت گرفته جهاددانشگاهی جهت تسریع خدمات مختلف آموزشی و درمانی در شهرستان محلات قدردانی کرد.

محسن مرادی معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی استان مرکزی هم در این دیدار با اشاره به مرکز خدمات تخصصی سنگ محلات، اظهارکرد: با توجه به پیشرفت های اخیر در حوزه سنگ این شهرستان و هماهنگی های لازم با جهاددانشگاهی کشور و انجمن سنگ، اقدامات مطالعاتی در حوزه سنگ در جهاددانشگاهی استان آغاز شده است.

وی اضافه کرد: برنامه های مرکز خدمات تخصصی سنگ جهاددانشگاهی در شهرستان محلات در راستای توسعه صنعت سنگ در این شهرستان و در سطح منطقه ای در حال بررسی است.

مرادی در بخش دیگری از سخنانش به راه اندازی شعبه مرکز درمان ناباروری در شهرستان محلات اشاره کرد و افزود: عملیات راه اندازی این مرکز درمانی با همکاری جهاددانشگاهی و شبکه بهداشت شهرستان محلات در حال انجام است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های مرکز آموزش کوتاه مدت جهاددانشگاهی در شهرستان محلات، خاطرنشان کرد: آموزش نیروی انسانی در جهت توانمندسازی از دیگر اقدامات جهاددانشگاهی است که ضمن شناسایی نیازهای آموزشی به ارایه خدمات آموزشی و مهارت افزایی نیروی انسانی بپردازد.

معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی استان در پایان از افتتاح ساختمان جدید مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی شهرستان محلات در آینده نزدیک خبر داد.


نظر شما :