سرپرست معاونت اقتصادی استانداری مرکزی در بازدید از جهاددانشگاهی تاکید کرد:

حمایت استانداری مرکزی از جهاددانشگاهی در پیشبرد اهداف/شناسایی حداکثری ظرفیت های این نهاد به جامعه

۰۵ دی ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۸ کد : ۳۹۴۵۳ معاونت پژوهشی تاپ خبر
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری مرکزی گفت: جهاددانشگاهی استان را در راستای پیشبرد اقدامات یاری کرده و در حد امکان نیز باب حرکت را برای این مجموعه باز خواهیم کرد.
حمایت استانداری مرکزی از جهاددانشگاهی در پیشبرد اهداف/شناسایی حداکثری ظرفیت های این نهاد به جامعه

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ حسن میرزاخانی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری مرکزی در بازدید از مجموعه درمانی جهاد دانشگاهی استان، اظهار کرد: جهاددانشگاهی ابتدا فعالیت خود را با اقدامات فرهنگی آغاز کرد و شاید ذهنیت برخی مردم در خصوص فعالیت های این نهاد محدود به همان اقدامات فرهنگی باشد، اما فعالیت های علمی بسیاری در این نهاد انجام شده که قابل توجه هستند.

وی با اشاره به بازدید انجام شده از مجموعه درمانی این نهاد در استان مرکزی افزود: تجهیزات خوب و پیشرفته و خدمات متنوعی در این مرکز وجود دارد و این مرکز می تواند خدمات خوبی را در حوزه های پزشکی به مردم استان ارائه دهد.

میرزاخانی اضافه کرد: توانمندی ها و خدمات جهاددانشگاهی باید بیش از اینها به جامعه معرفی شود و در واقع این نهاد برای شناساندن ظرفیت های خود نیازمند تبلیغات گسترده تری است تا بتوان از ظرفیت این مرکز در حوزه های مختلف استفاده کرد.

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار مرکزی تصریح کرد: ما نیز در استانداری مرکزی با علاقه مندی تا جایی که در حیطه اختیارات ماست، این نهاد را در راستای پیشبرد اقدامات یاری خواهیم کرد و در حد امکان نیز باب حرکت را برای این مجموعه باز خواهیم کرد.

منبع: ایسنا مرکزی

کلید واژه ها: نهاد مرکزی استان مجموعه جهاددانشگاهی اقدامات


نظر شما :