بازدید تیم اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی استان مرکزی از کارگاه تولیدی دست سازه های هنری "حس خوب"

۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۹ کد : ۴۱۳۲۸ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی، تیم اجرایی طرح از کارگاه تولیدی دست سازه های هنری"حس خوب" در اراک بازدید به عمل آورند.
بازدید تیم اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی استان مرکزی از کارگاه تولیدی دست سازه های هنری "حس خوب"

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ زهره نعمتی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی در حاشیه بازدید تیم اجرایی طرح از کارگاه تولیدی دست سازه های هنری حس خوب توضیحاتی در خصوص اهداف اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی و هدف اصلی طرح که ایجاد زنجیره تولید است ارایه کرد.

نفیسه محبیان از هنرمندان و کارآفرینان در زمینه تولید محصولات زینتی و رزین و پیشرانان طرح مشاغل خانگی استان نیز در ادامه توضیحاتی در خصوص تنوع محصولات خود و همچنین مشکلات و موانع بازاریابی و فروش محصولات مطرح کرد.

وی مشکلات فروش در استان مرکزی، هزینه های بالای مواد اولیه و همچنین محدودیت های مربوط به بیماری کرونا که مانع از برگزاری کارگاه های آموزشی شده است را از موانع پیش روی فعالیت خویش عنوان کرد.

شایان ذکر است؛ محبیان از پیشرانان طرح مشاغل خانگی استان است که در حال حاضر با راه اندازی فروشگاه مجازی در اینستا با عنوان برند حس خوب توانسته با تلفیق هنرهای خوشنویسی، زیورآلات و چوب، محصولات خلاقانانه تولید کند.

کلید واژه ها: طرح استان مرکزی تولید مشاغل خانگی


نظر شما :