مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی تاکید کرد:

نقش آفرینی جهاددانشگاهی برای حل آسیب های اجتماعی/مرکز منش می تواند تحول آفرین باشد

۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۰ کد : ۴۱۳۸۲ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی تصریح کرد: جهاددانشگاهی بعنوان یک دستگاه اجرایی و دانشگاهی و همچنین با توجه به توانایی های شاخصی که در کارنامه چندساله فعالیت خود دارد می تواند در ارایه راهکارهای علمی برای حل آسیب های اجتماعی نقش آفرین باشد.
نقش آفرینی جهاددانشگاهی برای حل آسیب های اجتماعی/مرکز منش می تواند تحول آفرین باشد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محمدرضا جعفری مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی در نشست مشترک با دبیر مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان جهاددانشگاهی استان که با هدف معرفی و تبیین فعالیت های مرکز نوآوری و سازمان تجاری سازی جهاددانشگاهی استان و بررسی راهکارهای همکاری های مشترک با این مرکز در محل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی برگزار شد، گفت: جهاددانشگاهی بعنوان یک دستگاه اجرایی و دانشگاهی و همچنین با توجه به توانایی های شاخصی که در کارنامه چندساله فعالیت خود دارد می تواند در ارایه راهکارهای علمی برای حل آسیب های اجتماعی نقش آفرین باشد.

وی با بیان اینکه در حوزه های فرهنگی و اجتماعی از پتانسیل جوانان ایده پرور و علاقمند باید استفاده شود؛ افزود: ما در همه حوزه ها و دستگاه هایی که به نحوی تأثیرات گسترده ای دارند نیاز به ایده های جدید و خلاقانه ای داریم.

جعفری تصریح کرد: مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان می تواند با نگاه تحول آفرینی در حوزه های مختلف از جمله آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، مسائل اجتماعی و فرهنگی نقش پررنگی داشته باشد.

بهره مندی از توانمندی های مرکز منش در دستگاه های فرهنگی سازمان ها

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه پتانسیل ها و توانایی های این مرکز لازم است به اطلاع دیگر دستگاه های فرهنگی و اجتماعی رسانده شود؛ گفت: دستگاه های مرتبط از این نوآوری می توانند برای ایجاد تحول در سازمان های خود بهره مند شوند؛ بنابراین مرکز منش باید در یکی از جلسات کارگروه اجتماعی – فرهنگی استان حضور یافته و در این خصوص مورد معرفی قرار گیرد.

مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان جهاددانشگاهی؛ بازوی اجرایی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی

زهره نعمتی دبیر مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان جهاددانشگاهی استان نیز افزود: این سازمان با توجه به وجود پتانسیل ها و خدمات قابل ارائه، می تواند در حوزه های فرهنگی و اجتماعی به عنوان یک بازوی اجرایی برای دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری باشد.

وی اظهارکرد: این مرکز قابلیت این را دارد که در حوزه های جذب و پرورش جوانان ایده پرور فرهنگ سازی نموده و با حضور و یاری جوانان به ارائه راه حل های قابل اجرا بپردازد.

کلید واژه ها: اجتماعی فرهنگی استانداری مرکزی


نظر شما :