اخذ مجوز تأسیس و راه اندازی مرکز "آموزش و اختلالات یادگیری" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۸ کد : ۴۱۵۱۹ معاونت پژوهشی تاپ خبر
مدیر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی از اخذ مجوز تأسیس و راه اندازی مرکز آموزش و اختلالات یادگیری در جهاددانشگاهی استان خبر داد.
اخذ مجوز تأسیس و راه اندازی مرکز "آموزش و اختلالات یادگیری" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محمد طالبی مدیر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی با اعلام این خبر، اظهارکرد: مرکز آموزش و توانبخشی دانش آموزان با مشکلات ویژه یادگیری خورشید مجوز فعالیت خود را از سوی شورای نظارت مدارس و مراکز غیردولتی استان دریافت کرد.

وی با بیان اینکه در مراکز اختلالات یادگیری به دانش‌آموزان مقطع ابتدایی خدمات ارائه می‌شود، افزود: در این مراکز دانش‌آموزانی که دچار اختلال یادگیری و ذهنی هستند آموزش داده می ‌شوند.

طالبی اضافه کرد: دانش‌آموزانی در این مراکز ثبت‌ نام و آموزش می‌ شوند که عقب ‌ماندگی ذهنی ندارند، اما در یکی از زمینه ‌های درسی و یادگیری نیاز به بازآموزی و توانبخشی دارند، چراکه عمده اختلال این دسته از دانش‌ آموزان در گوش دادن، فکر کردن، سخن گفتن، خواندن، نوشتن، درک مطلب، هجی کردن، محاسبه و جمع و تفریق اعداد و مهارت‌ های آموختن است.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه مرکز آموزش و اختلالات یادگیری در ارتقای کیفیت آموزش، کاهش نرخ ترک تحصیل و کاهش افت تحصیلی دانش‌آموزان تاثیر بسزایی دارند، خاطرنشان کر: این مرکز با هدف ارائه خدمات مشاوره‌ ای و توان بخشی با مدیریت بهار رستمی در مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مشغول فعالیت است.

به گفته وی؛ علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ 33233988 تماس گرفته و یا به نشانی اراک، خیابان شهید بهشتی، کوچه مسجد حاج آقاصابر، مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی مراجعه کنند.

کلید واژه ها: دانش آموزان یادگیری آموزش مراکز جهاددانشگاهی استان مرکزی


نظر شما :