تشریح طرح ملی مشاغل خانگی در نشست شورای مسوولین جهاددانشگاهی استان مرکزی

۰۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۳ کد : ۴۱۶۶۸ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
نشست مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی جهاددانشگاهی استان مرکزی با تشریح این طرح ملی با حضور اعضای شورای مسوولین جهاددانشگاهی استان برگزار شد.
تشریح طرح ملی مشاغل خانگی در نشست شورای مسوولین جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ زهره نعمتی مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی استان و مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی در این نشست در خصوص اتصال به بازار متقاضیان طرح در استان خبر داد و افزود: اتصال متقاضیان به بازار توسط پیشرانان با هدف زنجیره تولید و فروش در این استان در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه این طرح با کارفرمایی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: این طرح ملی در مرحله اتصال به بازار قرار دارد و طبق مستندات موجود تاکنون 950 نفر از طریق پیشران ها به بازار متصل شده اند.

نعمتی تصریح کرد: به دلیل شرایط خاص برخی از مشاغل خانگی موجود در استان، دبیرخانه طرح توانسته است خدمات بیشتری ارائه دهد و رسیدگی به درخواست هایی از قبیل بیمه متقاضیان، تسهیلات بانکی مورد توقع، دریافت مجوزهای مشاغل خانگی از جمله مواردی هستند که رسیدگی به آنها برای تقویت شبکه های ایجاد شده لازم و ضروری است.

وی اذعان کرد: تمامی خدمات و فعالیت های انجام شده در این طرح از طریق سایت مشاغل خانگی قابل مشاهده می باشد.

گفتنی است در پایان این نشست دکتر غفاری زاده رییس شورای مسوولین جهاددانشگاهی استان اظهارکرد: با توجه به اینکه اجرا و اتمام موفق این طرح با ارتباط مستمر تیم اجرایی تهران و همچنین دیگر واحدهای موفق امکان پذیر است؛ امید است در این زمینه با هم افزایی و دریافت پیشنهادات ستاد مرکزی در راستای هرچه موثرتر طرح اقداماتی انجام پذیرد.

کلید واژه ها: طرح مشاغل خانگی بازار مشاغل متقاضیان


نظر شما :