۱۸ اسفندماه؛

نشست تخصصی «افکار عمومی و سیاست‌های ازدواج و فرزندآوری در ایران» برگزار می شود

۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۴ کد : ۴۲۱۱۶ اخبار عمومی تاپ خبر
توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) وابسته به جهاددانشگاهی نشست تخصصی «افکار عمومی و سیاست‌های ازدواج و فرزندآوری در ایران» از سامانه رویتاب برگزار می شود.
نشست تخصصی «افکار عمومی و سیاست‌های ازدواج و فرزندآوری در ایران» برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی به نقل از روابط عمومی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) وابسته به جهاددانشگاهی، این مرکز با مشارکت دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان، نشست تخصصی «افکار عمومی و سیاست‌های ازدواج و فرزندآوری در ایران» را چهارشنبه ۱۸ اسفندماه جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ برگزار می‌کند.

در این نشست دکتر محمدمهدی لبیبی استاد دانشگاه و پژوهشگر اجتماعی و حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر رییس دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان به دبیری حدیث میرزامحمدی پژوهشگر ایسپا، پیرامون آخرین یافته‌ها و نتایج نظرسنجی‌های ایسپا درخصوص نگرش جوانان به ازدواج و تشکیل خانواده و سیاست‌های دولت در این موضوع، سخنرانی می کنند.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای شرکت در نشست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند به نشانی تهران- خیابان انقلاب اسلامی- چهارراه ولیعصر- نرسیده به پل کالج- خیابان خارک- پ ۲۶- مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) و یا به صورت مجازی سامانه رویتاب roytab.ir مراجعه کنند.


نظر شما :