بازدید رئیس دانشگاه صنعتی اراک از آزمایشگاه معتمد محیط زیست جهاددانشگاهی استان مرکزی

۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۳ کد : ۴۲۴۷۸ معاونت پژوهشی تاپ خبر
رئیس دانشگاه صنعتی اراک از آزمایشگاه معتمد محیط زیست جهاددانشگاهی استان بازدید به عمل آورد.
بازدید رئیس دانشگاه صنعتی اراک از آزمایشگاه معتمد محیط زیست جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر حمیدرضا رضایی آشتیانی رئیس دانشگاه صنعتی اراک در حاشیه بازدید آزمایشگاه معتمد محیط زیست جهاددانشگاهی استان بر ضرورت نقش آفرینی جهاددانشگاهی در کشور تاکید کرد.

وی افزود: جهاددانشگاهی با تکیه بر توان علمی دانشگاه ها، می تواند علوم تولید شده در مراکز علمی کشور را به سمت نیازهای اساسی کشور هدایت کند.

سید احمد حسینی مسوول آزمایشگاه معتمد محیط زیست جهاددانشگاهی استان مرکزی نیز در ادامه به تشریح فعالیت های این آزمایشگاه و بخش های مختلف آن پرداخت.

وی اظهارکرد: آزمایشگاه معتمد محیط زیست جهاددانشگاهی استان یکی از بزرگ ترین و مهم ترین بخش های جهاددانشگاهی استان است و در حال حاضر جامع ترین آزمایشگاه خدماتی تحقیقاتی و صنعتی استان مرکزی به شمار می رود.

حسینی خاطرنشان کرد: این آزمایشگاه ها با هدف متمرکز نمودن و ساماندهی امکانات و تجهیزات پیشرفته و بی نظیر مورد نیاز رشته های مختلف،  بهره وری بهینه از امکانات موجود، صرفه جویی در هزینه های پروژه ها، انجام پروژه ها در مسیری با حداقل چالش ها، امکان بهره وری از داده ها در آینده، ایجاد ارتباط بیشتر در بین پژوهشگران و انتقال اطلاعات، دسترسی شرکت های دانش بنیان، پژوهشگران و دانشجویان به فضاها و امکانات پژوهشی در منطقه و کشور ایجاد شده است.


نظر شما :