رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی تاکید کرد:

حامی مراکز رشد واحدهای فناور هستیم/بسترسازی ایجاد فرصت های شغلی جهت جذب کارآفرینان

۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۹:۲۳ کد : ۴۲۸۴۶ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
غفاری زاده با تاکید بر ضرورت حمایت همه جانبه از نظرات، پیشنهادات و ایده های مسوولان واحدهای رشد مرکز محلات، گفت: حامی مراکز رشد در سطح شهرستان محلات، استان و کشور هستیم.
حامی مراکز رشد واحدهای فناور هستیم/بسترسازی ایجاد فرصت های شغلی جهت جذب کارآفرینان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر علی اصغر غفاری زاده رئیس جهاددانشگاهی استان و رییس مرکز رشد واحدهای فناور محلات و معاونان پژوهشی و پشتیبانی در دیدار با مسوولان مرکز رشد واحدهای فناور محلات و نیم ور ضمن تبریک سال جدید، اظهارکرد: مراکز رشد واحدهای فناور در راستای فعالیت کارآفرینانه واحدهای کوچک و متوسطی که با تکیه بر علم و فناوری دارای ایده های قابل تجاری شدن هستند را جهت رشد و ارتقای آنان حمایت و آماده می سازند.

وی به اهداف مراکز رشد واحدهای فناور اشاره کرد و افزود: بسترسازی جهت ایجاد فرصت های شغلی مناسب جهت جذب کارآفرینان، کمک به رونق اقتصادی و حمایت از ایده های خلاق و تولید محصولات فناورانه جهت عرضه به بازار از جمله اهداف فعالیت مراکز رشد واحدهای فناور به شمار می رود.

رییس مرکز رشد واحدهای فناور محلات در ادامه بر ضرورت حمایت همه جانبه از نظرات، پیشنهادات و ایده های مسوولان واحدهای رشد مرکز محلات تاکید کرد و گفت: حامی مراکز رشد در سطح شهرستان محلات، استان و کشور هستیم.

گفتنی است؛ در حال حاضر 8 واحد فناور فعال در مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان محلات و نیم ور فعالیت دارند.

کلید واژه ها: رشد واحدهای فناور محلات واحدهای فناور


نظر شما :