تقدیر از جهادگران شاخص در پیشبرد اهداف مدیریت منابع انسانی جهاددانشگاهی/استان مرکزی جزء برترین ها

۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۸:۴۲ کد : ۴۲۹۳۸ معاونت پشتیبانی تاپ خبر
در مراسمی از مدیر امور اداری و عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی بعنوان جهادگر شاخص در پیشبرد اهداف مدیریت منابع انسانی جهاددانشگاهی تقدیر به عمل آمد.
تقدیر از جهادگران شاخص در پیشبرد اهداف مدیریت منابع انسانی جهاددانشگاهی/استان مرکزی جزء برترین ها

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دومین همایش روز ملی منابع انسانی و تقدیر از جهادگران شاخص در پیشبرد اهداف مدیریت منابع انسانی جهاددانشگاهی با حضور دکتر مهدی باصولی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی، دکتر عادل تقوی سرپرست اداره کل تعالی سرمایه انسانی و توسعه رفاه این نهاد و سخنرانی صاحب‌نظران و اساتید حوزه منابع انسانی توسط اداره کل تعالی سرمایه انسانی و توسعه رفاه معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری این نهاد برگزار شد.

دکتر مهدی باصولی در این همایش اظهار کرد: بحث توجه به منابع انسانی برای یک روز و یک  برهه نیست؛ موضوعی است که باید مورد توجه تمام آحاد یک سازمان قرار بگیرد. اگر مدیر یک سازمان قصد دست یافتن به اهدافش را دارد قاعدتاً باید منابع انسانی را به دید سرمایه انسانی نگاه کند.

گفتنی است؛ در این مراسم از اشرف سلیمانی مدیر اداره امور اداری و عمومی واحد استان مرکزی و 10 نفر از مدیران امور اداری سراسر کشور بعنوان جهادگران شاخص در پیشبرد اهداف مدیریت منابع انسانی جهاددانشگاهی تقدیر به عمل آمد.


نظر شما :