استاد حوزه و دانشگاه:

مدل پوششی حجاب مدلینگ ها با حجاب واقعی در تضاد است/حجاب ثمره درونی عفاف است

۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۷ کد : ۴۳۰۴۵ اخبار عمومی
یک مدرس حوزه و دانشگاه گفت: امروزه فعالیت مدلینگ ها در فضای مجازی در حقیقت مصرف گرایی، تجمل گرایی و ترویج فرهنگ چشم و هم چشمی است و مدلی که برای پوشش ارائه می دهند با حجاب واقعی در تضاد است.
مدل پوششی حجاب مدلینگ ها با حجاب واقعی در تضاد است/حجاب ثمره درونی عفاف است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر کرمی استاد حوزه و دانشگاه در نشست مجازی با موضوع "واقعیت پدیده مدلینگ و حجاب استایل ها در فضای مجازی" با اشاره به مفهوم حجاب و عفاف، اظهارکرد: حجاب به معنای مانع و پرده و پوشش آمده است و هر پوششی، حجاب نیست. حجاب ثمره درونی عفاف است.

وی با اشاره به مقوله عفاف عنوان کرد: عفاف به عنوان یک باید اخلاقی با حجاب تفاوت هایی دارد. مفهوم ارزشی که در این رابطه باید مورد توجه قرار گیرید مقوله عفاف است.

کرمی با اشاره به مصادیق حجاب و عفاف تصریح کرد: حجاب یک مفهوم و باور و پوشش خاص است که در بین تمامی انسان ها وجو د دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروزه فعالیت مدلینگ ها در فضای مجازی در حقیقت مصرف گرایی، تجمل گرایی و ترویج فرهنگ چشم و هم چشمی است و مدلی که برای پوشش ارائه می دهند با حجاب واقعی در تضاد است.

این مدرس حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: مدلینگ های فضای مجازی در واقع مبلغ حجاب نیستند و درصدد بازاریابی و فروش محصولات خود می باشند؛ لذا جوانان باید به مفهوم واقعی حجاب دست پیدا کنند تا دستخوش آنان قرار نگیرند.

شایان ذکر است؛ نشست واقعیت پدیده مدلینگ و حجاب استایل ها در فضای مجازی به همت گروه جهادی بانو مجتهده امین و جهاددانشگاهی استان برگزار شد.

کلید واژه ها: حجاب عفاف فضای مجازی مدلینگ


نظر شما :