بازگشایی مجدد مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی نیم ور با حمایت عضو هیات رئیسه مجلس/پذیرش دانشجو از مهر ۱۴۰۱

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۸:۱۹ کد : ۴۳۵۱۴ معاونت آموزشی تاپ خبر
معاون پشتیبانی جهاددانشگاهی استان مرکزی گفت: با پیگیری صورت گرفته مجموعه جهاددانشگاهی استان و حجت الاسلام سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس و مساعدت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی، مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی نیم ور محلات در مهرماه ۱۴۰۱ در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد.
بازگشایی مجدد مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی نیم ور با حمایت عضو هیات رئیسه مجلس/پذیرش دانشجو از مهر ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ علی عباس رئیس محمدی معاون پشتیبانی جهاددانشگاهی استان مرکزی با اعلام این خبر، افزود: با پیگیری صورت گرفته مجموعه جهاددانشگاهی استان و حجت الاسلام دکتر سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس و نماینده مردم شهرستان محلات و دلیجان در خانه ملت و مساعدت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی، مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی نیم ور درمهرماه 1401 در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد.

وی تصریح کرد: مرکز آموزش علمی کاربردی نیم ور محلات در سال1386در شهر نیم ور با هدف توسعه علوم کاربردی متناسب با نیاز منطقه و شهرستان پایه گذاری گردید و از آن زمان موفق به جذب دانشجو در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در رشته های مختلف شده است.

رئیس محمدی خاطرنشان کرد: وظیفه این مرکز تعلیم و تربیت نیروهای متخصص و متعهد در رشته های مرتبط با مزیت های نسبی و پتانسیل های موجود در منطقه، انجام فعالیت های پژوهشی همسو با ضوابط و استانداردهای ملی می باشد.

این مقام مسئول ضمن تشریح فعالیت های صورت گرفته این مرکز در سال های اخیر، خاطرنشان کرد: با تلاش های صورت گرفته و مساعدت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی، این مرکز در مهر ماه سال جاری اقدام به جذب و ثبت نام دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته می نماید.

معاون پشتیبانی جهاددانشگاهی استان ادامه داد: علیرغم پایین بودن میزان شهریه پرداختی در دانشگاه جامع علمی کاربردی این مزیت قابل توجه برای کسانی می باشد که قصد تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی را دارند.

وی افزود: بر همین اساس متقاضیان و فارغ التحصیلان مقطع دیپلم بدون نیاز به مدرک پیش دانشگاهی و بدون آزمون می توانند با بررسی ملاک های خود اعم از رشته تحصیلی، بازارکار، شهریه و ... رشته های تحصیلی متناسب و مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

رئیس محمدی با تاکید بر امکان ادامه تحصیل دارندگان مدرک فوق دیپلم در مقطع کارشناسی ناپیوسته در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی نیم ور افزود: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از زمان، نحوه ثبت نام و رشته های تحصیلی به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی نیم ور مراجعه و یا با شماره های 08643325702 – 09382982896 تماس حاصل نمایند.

کلید واژه ها: علمی کاربردی کاربردی جهاددانشگاهی نیم ور


نظر شما :