در آستانه روز ملی جمعیت؛

نشست خبری پیرامون"جمعیت و ناباروری" در استان مرکزی برگزار می شود

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۳ کد : ۴۳۷۱۲ معاونت پژوهشی تاپ خبر
نشست خبری پیرامون جمعیت و ناباروری روز سه شنبه،۲۷ اردیبهشت ماه در جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار می شود.
نشست خبری پیرامون"جمعیت و ناباروری" در استان مرکزی برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ در آستانه روز ملی جمعیت، نشست خبری جمعیت و ناباروری با حضور دکتر علی اصغر غفاری زاده رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی و مسوول آزمایشگاه جنین شناسی و آندرولوژی مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان و خانم دکتر نظری مدیر گروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار می شود.

این نشست روز سه شنبه، 27 اردیبهشت ماه راس ساعت 10:30صبح در جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار و از طریق  سامانه amjad.jde.ir/mr با عنوان نشست جمعیت و ناباروری با نام کاربری، نام و نام خانوادگی و رمز 1234 برای علاقه مندان پخش می شود.

گفتنی است؛ روز ملی جمعیت یک رویداد سالانه است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان روز ملی جمعیت در تقویم رسمی ایران به ثبت رسید. در این روز سیاست‌ های کلی جمعیت به مواردی مانند ارتقا پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت با افزایش نرخ باروری به بیش از سطح جانشینی، رفع موانع ازدواج، تسهیل و ترویج تشکیل خانواده و افزایش فرزند، کاهش سن ازدواج، اختصاص تسهیلات مناسب برای مادران به‌ ویژه در دوره بارداری و شیردهی و پوشش بیمه‌ ای هزینه ‌های زایمان و درمان ناباروری مردان و زنان، تحکیم بنیان و پایداری خانواده با اصلاح و تکمیل آموزش‌ های عمومی درباره اصالت کانون خانواده و فرزندپروری و با تاکید بر آموزش مهارت‌ های زندگی و… اشاره شده‌ است.

کلید واژه ها: روز ملی جمعیت جهاددانشگاهی استان مرکزی


نظر شما :