تقدیر استانداری مرکزی از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۳ کد : ۴۳۸۴۸ اخبار عمومی تاپ خبر
به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، استانداری مرکزی با اهدای لوح تقدیر از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی قدردانی کرد.
تقدیر استانداری مرکزی از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ در آیین تقدیر از روابط عمومی های برتر استان که به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی با حضور دکتر فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی، آل یاسین معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، نظری سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مرکزی و جمعی از مدیران روابط عمومی های استان در سالن جلسات غدیر استانداری برگزار شد از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی با اهدای لوح تقدیر، قدردانی به عمل آمد.

 

در متن لوح سپاس آمده است:

جناب آقای ولی میرزائی
سرکار خانم عصمت سادات آل یاسین

کارشناسان محترم روابط عمومی

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ملی روابط عمومی و ارتباطات فرصتی است تا نقش و جایگاه این مهم را یادآور شویم و زحمات و تلاش های صادقانه سخت کوشان این عرصه را ارج نهیم.

بدینوسیله از تلاش های بی شائبه جنابعالی در حوزه ارتباطات و روابط عمومی تقدیر و تشکر نموده، امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" نام گذاری شده است در راستای تحقق اهداف و برنامه های دولت بیش از پیش موفق و موید باشید. از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی، بهروزی و توفیق روزافزون مسئلت می نمایم.

کلید واژه ها: روابط عمومی استان مرکزی ارتباطات استانداری


نظر شما :