مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی:

فضای علمی و دانشگاهی جهاددانشگاهی قابل اعتماد است

۰۵ تیر ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۴ کد : ۴۵۲۴۷ معاونت پژوهشی تاپ خبر
امیدی با اشاره به اینکه فضای دانشگاهی و علمی جهاددانشگاهی قابل اعتماد است، تصریح کرد: آماده همکاری و تعامل بیش از پیش با جهاددانشگاهی در زمینه های مختلف از جمله آموزشی، پژوهشی و فرهنگی هستیم.
فضای علمی و دانشگاهی جهاددانشگاهی قابل اعتماد است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ نشست مشترک مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با رئیس جهاددانشگاهی، معاون پژوهش و فناوری و مدیر مجتمع درمانی جهاددانشگاهی استان برگزار شد.

جمشید امیدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در این نشست با نگاه مثبت به همکاری و تعامل بیش از پیش با جهاددانشگاهی اظهارکرد: در حوزه مشاغل خانگی آماده هرگونه همکاری و حمایت در راستای اجرای این طرح ملی هستیم.

وی با اشاره به اینکه فضای دانشگاهی و علمی جهاد دانشگاهی قابل اعتماد است، تصریح کرد: آماده همکاری و تعامل بیش از پیش با جهاددانشگاهی در زمینه های مختلف از جمله آموزشی، پژوهشی و فرهنگی هستیم.

دکتر علی اصغر غفاری زاده رئیس جهاددانشگاهی استان نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت های این مجموعه پرداخت.

گفتنی است؛ این نشست با هدف بررسی پتانسیل و ظرفیت های جهاددانشگاهی جهت همکاری هدفمند در اداره تعاون برگزار شد. بازدید از دبیرخانه طرح ملی مشاغل خانگی و بررسی راهکارهای ادامه طرح در دستور کار تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قرار گرفت.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی استان مرکزی همکاری تعاون


نظر شما :