نشست مشترک رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی با مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی

با حضور رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی  و  غلامرضا فتح آبادی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی و مدیر ستفا جهاد دانتشگاهی استان نشست مشترکی برگزار گردید.
نشست مشترک رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی با مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی مرکزی ، در روز دوشنبه 17 دی ماه 97 با حضور رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی  و  غلامرضا فتح آبادی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی و مدیر ستفا جهاد دانتشگاهی استان نشست مشترکی برگزار گردید.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی  در این نشست با تاکید بر جلوگیری از موازی کاری دستگاه ها در اجرای برنامه ها، افزود: اقدامات موثری در این راستا انجام شده و تاکنون 66 درصد برنامه ها در استان محقق شده و موجی از تحرک در حوزه اجتماعی در استان صورت گرفته و پیش بینی می شود 90 درصد تحقق پیدا کند.

وی با اشاره به فعالیت مراکز آموزشی در استان مرکزی، خاطرنشان کرد: در حوزه مسائل آموزشی نباید صرفا به بحث آموزش اکتفا کرد و دانشگاه ها باید به سمت تاسیس مراکز مطالعاتی و پژوهشکده کنند و برای اساتید برنامه داشته باشند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه جهاددانشگاهی برخاسته از بطن انقلاب است افزود: انتظار از این نهاد انقلابی در راستای فعالیت های آموزشی بیش از سایر مراکز دانشگاهی است.

مسعود شهرجردی رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی نیز در ادامه این نشست به برنامه توسعه اشتغال زنان روستایی استان  مرکزی اشاره کرد و افزود: درصدد راه اندازی سامانه مشاغل خانگی با هدف مدیریت مشاغل خانگی و ایجاد بازارهای هدف در استان هستیم.

وی با بیان اینکه مرکز نوآوری و کسب و کارهای اینترنتی در  جهاددانشگاهی استان راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: با اخذ مجوز نهایی فعالیت این مرکز بناست تا در حوزه کارآفرینی و اشتغال  که امروزه در جامعه از حساسیت خاصی برخوردارست فعالیت نماییم.

فاطمه غنی پور، مدیر سازمان تجاری سازی و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان مرکزی نیز در ادامه با اشاره به سامانه  مشاغل خانگی، گفت: کسب و کارهای خانگی به عنوان راهکاری مهم جهت ایجاد اشتغال و درآمد محسوب می شود.

وی افزود: به واسطه سامانه  مشاغل خانگی این امکان فراهم می آورد تا افراد بتوانند در محیط خانه به انجام کسب و کارهای مختلف بپردازند.


نظر شما :