/جهاددانشگاهی زیست بوم نوآوریِ نخبگان ایران/(۱۱)

تشریح ویژه برنامه های چهل و دومین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی در استان مرکزی

۰۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۷:۴۴ کد : ۴۶۷۳۵ اخبار عمومی تاپ خبر
رئیس جهادانشگاهی استان مرکزی از برگزاری ویژه برنامه های مختلف این نهاد به مناسبت چهل و دومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی در استان خبر داد.
تشریح ویژه برنامه های چهل و دومین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر علی اصغر غفاری زاده رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی با اشاره به چهل و دومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی با شعار "جهاددانشگاهی، زیست بوم نوآوری نخبگان ایران"، ویژه برنامه های این نهاد رو به همین مناسبت تشریح کرد.

وی با اشاره به قرار گرفتن 16 مرداد امسال در دهه اول ماه محرم و تقارن آن با روز تاسوعای حسینی، تصریح کرد: آیین بزرگداشت سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی، امسال زودتر از موعد مقرر برگزار می شود.

غفاری زاده در ادامه تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار انقلاب و شهدا، فضاسازی و آذین بندی، اهدای خون به مناسبت روز اهدای خون و حضور در برنامه زنده گفت وگوی خبری با هدف تشریح عملکرد این نهاد انقلابی از صدا و سیمای استان را از اقدمات چهل و دومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی در استان عنوان کرد.

وی با اشاره به بازدید جمعی از مدیران و مسئولان استانی از بخش های مختلف جهاد دانشگاهی به مناسبت سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی است، افزود: نشست خبری با اصحاب رسانه استان با هدف تشریح دستاوردهای جدید جهاددانشگاهی برگزار می شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان خاطرنشان کرد: تهیه کلیپ جهت معرفی فعالیت ها، محصولات و خدمات این نهاد با توجه به اهمیت تولیدات بصری و انجام مصاحبه با مسئولان عالی رتبه استانی نیز از دیگر اقدامات این نهاد است.

به گفته این مقام مسئول، ویژه برنامه های گرامیداشت چهل و دومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی به همت روابط عمومی با رعایت پروتکل های بهداشتی در استان در حال برگزاری است.

کلید واژه ها: سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی چهل دومین سالگرد


نظر شما :