به همت مرکز رشد واحد های فناور :

برگزاری همایش بانوان نوآفرین در شهرستان محلات

۰۶ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰ کد : ۴۹۶۰ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
به همت مرکز رشد واحد های فناور جهاد دانشگاهی شهرستان محلات ، نخستین همایش انگیزشی بانوان شهرستان محلات با عنوان «بانوان نوآفرین» را با حضور بانوان موفق ملی در حوزه های مختلف اجتماعی، هنری و اقتصادی در اسفند ماه برگزار می گردد.
برگزاری همایش بانوان نوآفرین در شهرستان محلات

برگزاری همایش بانوان نوآفرین

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، به همت مرکز رشد واحد های فناور جهاد دانشگاهی شهرستان محلات، همزمان با خجسته میلاد حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت مقام شامخ زن و روز مادر، نخستین همایش انگیزشی بانوان شهرستان محلات با عنوان «بانوان نوآفرین» را با حضور بانوان موفق ملی در حوزه های مختلف اجتماعی، هنری و اقتصادی برگزار می کند.

قاسم براتی معاون فناوری مرکز رشد واحدهای فناور محلات و نیم ور  عنوان کرد : همایش بانوان نوآفرین فرصتی برای آموختن و به اشتراک گذاشتن تجربیات تلخ و شیرین بانوان در مسیر پر فراز و نشیب کسب و کارهایشان  است.

براتی افزود : هدف همایش بانوان نوآفرین ارائه الگوهای مناسب در زمینه های مختلف به منظور افزایش خودباوری و ایجاد انگیزه برای روبرو شدن با چالش های اقتصادی و اجتماعی می باشد.

 وی تصریح کرد : مرکز رشد واحدهای فناور محلات و نیم ور  در نظر دارد با حضور چهره های مطرح در همایش بانوان نوآفرین ، این رویداد را به بستری مناسب برای رشد و پیشرفت در فضای اجتماعی تبدیل نماید وشرکت کنندگان در این همایش با برترین مدیران و متخصصان زن حوزه های مختلف آشنا شده و از توانمندی های آنان بهره مند گردند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و نیز ثبت نام در همایش (ویژه بانوان) به آدرس زیر مراجعه نمایید:

www.MahallatRoshd.ir/hbn

 


نظر شما :