از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی؛

نتایج مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه اعلام شد

۰۳ آبان ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۸ کد : ۴۹۷۰۱ معاونت آموزشی تاپ خبر
معاونت منابع انسانی قوه قضاییه از اعلام نتایج مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی خبر داد.
نتایج مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه اعلام شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان مرحله کتبی آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه سال ۱۴۰۰ که به مصاحبه تخصصی دعوت شده اند(دو برابر ظرفیت) می رساند، با توجه به اتمام فرآیند مصاحبه در دادگستری های تابعه، نتایج نهایی آزمون جمع بندی و نمرات و وضعیت قبولی یا عدم قبولی داوطلبان در پروفایل شخصی آنان در وب سایت جهاددانشگاهی (به آدرس www.hrtc.ir) قابل مشاهده است.

محسن برزویی مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه در این رابطه، عنوان کرد: با توجه به ارسال اسامی کلیه پذیرفته شدگان نهایی(یک برابر ظرفیت) به هسته های گزینش استان ها، متعاقباً از پذیرفته شدگان از سوی مراجع یاد شده به منظور تشکیل پرونده گزینشی و سیر مراحل مربوطه دعوت به عمل خواهد آمد.

وی افزود: با توجه به انتشار کارنامه جامع و تفصیلی نتایج مراحل کتبی و مصاحبه آزمون برای داوطلبان از طریق وب سایت مذکور، داوطلبان محترم می توانند با مراجعه به پروفایل شخصی خود از وضعیت قبولی خود مطلع شوند.

گفتنی است؛ آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه همزمان با سراسر کشور با حضور 1800 شرکت کننده از استان مرکزی جهت تصدی 219 شغل در اسفندماه سال گذشته به همت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان در دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد.

کلید واژه ها: آزمون قوه قضائیه اداری پذیرفته شدگان


نظر شما :