در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی صورت می‌گیرد؛

برنامه‌ریزی واحدهای فناور جهت باز شدن گِره فروش محصولات خانگی در استان مرکزی

۰۴ آبان ۱۴۰۱ | ۰۸:۴۸ کد : ۴۹۷۶۴ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
در نشست مشترک مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی و مدیر یکی از واحدهای فناور مرکز نوآوری و شتابدهی، موضوع بازار و فروش محصولات خانگی مورد بررسی قرار گرفت.
برنامه‌ریزی واحدهای فناور جهت باز شدن گِره فروش محصولات خانگی در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ نشست مشترک مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی و مدیر یکی از واحدهای فناور مرکز نوآوری و شتابدهی(منش) برگزار شد.

مریم زاهدی که صاحب چندین استارت آپ است، گفت: مراوده‌های درون کشوری بین تولیدکنندگان مشاغل خانگی و همچنین ارتباطات بین المللی می تواند کمک شایانی در ایجاد بازار داشته باشد که ایجاد این ارتباط به عهده متولیان امر است. ما حاضریم در این حوزه ایده های خود را پیاده سازی نماییم.

وی که به تازگی طرح یک بروکر را ساماندهی کرده و در مرحله شتاب آن قرار دارد ابراز امیدواری کرد؛ در کنار همان طرح بتواند ایده ای کارآمد به دبیرخانه این طرح ملی در کشور ارائه نماید.

زهره نعمتی مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی در استان نیز در ادامه، افزود: محصولات در استان مرکزی بسیار کیفی تولید می شود و همه متقاضیان و پیشرانان نگران فروش محصول هستند و حضور یک واحد فناور تخصصی در این حوزه می تواند گره این کار را باز کند.

شایان ذکر است؛ طرح ملی مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف ایجاد اشتغال پایدار برای توانمندسازی متقاضیان و اتصال به بازار همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی در حال اجراست.

کلید واژه ها: استان مرکزی مشاغل خانگی


نظر شما :