مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبرداد:

معرفی بیش از ۱۰۰۰ متقاضی مشاغل خانگی در استان مرکزی جهت بهره‌مندی از تسهیلات بانکی

۱۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۴ کد : ۵۰۰۷۸ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
امیدی اظهارکرد: تاکنون ۱۰۵۹ نفر با مبلغ ۶۰۴ میلیارد ریال از محل تسهیلات مشاغل خانگی جهت بهره مندی از تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند و ۳۶۹ نفر موفق به اخذ تسهیلات به مبلغ ۱۹۵ میلیارد ریال شده اند.
معرفی بیش از ۱۰۰۰ متقاضی مشاغل خانگی در استان مرکزی جهت بهره‌مندی از تسهیلات بانکی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ جمشید امیدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با اشاره به طرح ملی مشاغل خانگی، گفت: جهت حمایت از مشاغل خرد و خانگی در سال ۱۴۰۱ تسهیلات قرض الحسنه با عاملیت سه بانک رفاه کارگران مبلغ ۲۲۸ میلیارد ریال،توسعه تعاون ۱۹۵ میلیارد ریال و کشاورزی ۲۷۳ میلیارد ریال که در مجموع مبلغ ۶۹۶ میلیارد ریال می باشد به استان ابلاغ و اختصاص یافته است.

وی افزود: تاکنون ۱۰۵۹ نفر با مبلغ ۶۰۴ میلیارد ریال از محل تسهیلات مشاغل خانگی جهت بهره مندی از تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند و ۳۶۹ نفر موفق به اخذ تسهیلات به مبلغ ۱۹۵ میلیارد ریال شده اند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات مذکور مربوط به بانک های رفاه و توسعه تعاون می باشد و امیدواریم با شروع پرداخت تسهیلات توسط بانک کشاورزی عملکرد استان در ماه های آینده رشد چشمگیری داشته باشد.

لازم به ذکر است؛ طرح ملی مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف ایجاد اشتغال پایدار برای توانمندسازی متقاضیان همزمان با سراسر کشور به همت جهاددانشگاهی در استان مرکزی در حال اجراست.

کلید واژه ها: تسهیلات استان مرکزی تعاون بانک


نظر شما :