ویژه معاونان فرهنگی و اعضای هیئت‌علمی جهاددانشگاهی؛

دوره دانش‌افزایی «جریان‌شناسی ضدفرهنگ‌ها» برگزار می‌شود

۲۲ آبان ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۱ کد : ۵۰۵۷۴ معاونت فرهنگی تاپ خبر
دوره دانش‌افزایی «جریان‌شناسی ضدفرهنگ‌ها» با حضور دکتر عبدالحسین خسروپناه ویژه معاونان فرهنگی و اعضای هیئت‌علمی جهاددانشگاهی برگزار خواهد شد.
دوره دانش‌افزایی «جریان‌شناسی ضدفرهنگ‌ها» برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی به نقل از روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، دوره «جریان‌شناسی ضدفرهنگ‌ها» از هفته اول آذرماه به همت مرکز فرهنگی- دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی سازمان دانشجویان برگزار می‌شود.

هدف از اجرای این طرح شناخت دقیق جریان‌های فرهنگی و ضدفرهنگی معاصر، تسلط نسبت به آسیب‌های فرهنگی اجتماعی کشور، تدوین سیاست‌های فرهنگی متناسب با نیازهای نسل جوان و آگاهی نسبت به تهاجم فرهنگی است.

این طرح که ویژه معاونان فرهنگی و اعضای هیات‌علمی جهاددانشگاهی سراسر کشور برگزار می‌شود، بر مبنای کتاب «جریان‌شناسی ضدفرهنگ‌ها» نوشته دکتر عبدالحسین خسروپناه و با تدریس ایشان در طی چهار هفته به‌صورت مجازی برگزار می شود. همچنین شرکت در این دوره برای معاونان فرهنگی جهاددانشگاهی سراسر کشور الزامی و برای اعضای هیات‌علمی جهاددانشگاهی اختیاری است.

عناوین این نشست‌ها شامل ضرورت جریان‌شناسی ضدفرهنگ‌ها و نگاهی به نمونه‌های جریان‌های ضدفرهنگی معاصر ایران اسلامی است و محورهای اصلی جلسات شامل مروری بر مهم‌ترین جریان‌های فکری ایران معاصر، پرداخت به مفهوم فرهنگ، تهاجم فرهنگی، خرده‌فرهنگ و ضد فرهنگ است.

گفتنی است؛ شرکت کنندگان پس از شرکت در آزمون الکترونیکی پایان دوره و کسب حد نصاب نمره موفق به دریافت گواهینامه دانش افزایی خواهند شد. اخذ این گواهینامه به منزله یک امتیاز در آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی است.

شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرسroytab.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 02166978000 تماس حاصل کنند.

کلید واژه ها: فرهنگی جهاددانشگاهی فرهنگ معاصر


نظر شما :