رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی خبرداد:

خبر خوش برای دارندگان گواهینامه‌های مهارتی جهاددانشگاهی/حمایت از فعال‌سازی مشاغل خانگی در استان‌ها

۳۰ آبان ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۷ کد : ۵۰۸۰۸ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
همتیان از افزودن مدارک جهاددانشگاهی به مدارک مهارتی در کشور خبر داد و گفت: دارندگان گواهینامه‌های جهاددانشگاهی از این پس می‌توانند از تسهیلات ارزان‌قیمت دولت در بخش مشاغل خانگی و ... بهره‌مند شوند.
خبر خوش برای دارندگان گواهینامه‌های مهارتی جهاددانشگاهی/حمایت از فعال‌سازی مشاغل خانگی در استان‌ها

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ آزیتا همتیان رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی از افزودن مدارک جهاددانشگاهی به مدارک مهارتی در کشور خبر داد، اظهار کرد: پذیرش مدارک و گواهینامه‌های جهاددانشگاهی به عنوان یکی از مصوبات در آخرین نشست ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی در روزهای اخیر به تصویب نهایی رسید.

وی با بیان اینکه در این نشست ۱۲ مصوبه به تصویب ستاد کشوری ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی رسید افزود: براساس این مصوبه نه تنها آنهایی که از این به بعد گواهینامه مهارتی جهاددانشگاهی را اخذ می‌کنند می‌توانند از مزایای تعیین شده بهره‌مند شوند بلکه آن دسته از افرادی که پیشتر نیز گواهینامه‌های جهاددانشگاهی را اخذ کردند هم از مزایا و بسته‌های تشویقی این بخش بهره‌مند می شوند.

همتیان با تمجید از خدمات جهاددانشگاهی در حوزه‌های آموزشی، مهارتی و … گفت: همه افرادی که از آموزش های مشاغل خانگی جهاددانشگاهی بهره‌مند شدند می‌توانند از تسهیلات و حمایت‌های دولتی در این بخش استفاده کنند.

وی ادامه داد: جهاددانشگاهی نه تنها در بحث مشاغل خانگی پیشین بلکه می‌تواند با اخذ مجوزهای ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی نسبت به دوره های آموزشی مهارتی این حوزه اقدام کند.

این مقام مسئول با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح ملی مشاغل خانگی خاطرنشان کرد: طرح توسعه مشاغل خانگی تا آخر امسال به پایان می‌رسد و فاز تکمیلی آن دوباره آغاز خواهد شد.

رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی، از پیشرفت قابل توجه این طرح ملی در اکثر استان‌های کشور خبر داد و افزود: فاز نخست این طرح در بیشتر استان‌های کشور پایان یافته و یا آخرین مراحل خود را می‌گذراند و با حمایت های دولت و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و … فاز بعدی آن نیز در آینده نزدیک اجرایی می شود.

همتیان در پایان وعده داد: این ستاد ملی همه توان خود را در راستای کمک و فعال سازی بیشتر مشاغل خانگی و صنایع دستی مستعد استان به کار گیرد.

کلید واژه ها: مشاغل خانگی جهاددانشگاهی حمایت


نظر شما :