آغاز ثبت‌نام سومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه‌ای در استان مرکزی

۰۴ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۵ کد : ۵۱۹۹۵ معاونت فرهنگی تاپ خبر
سومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه‌ای به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار می شود.
آغاز ثبت‌نام سومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه‌ای در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی در این باره، گفت: مرحله مقدماتی سومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه‌ای به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان برگزار می شود.

وی افزود: ثبت‌ نام شرکت‌ کنندگان در این مسابقات از اول دی ماه تا اول بهمن ماه ۱۴۰۱ به همت سازمان انتشارت جهاددانشگاهی انجام می‌ شود و دانشجویان علاقه‌ مند می‌ توانند در دو بخش تخصصی و آزاد شرکت کنند.

غلامی با اشاره به اینکه در مرحله مقدماتی، علاوه بر بخش آزاد، یک موضوع تخصصی نیز در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: دانشجویان علاقه‌ مند به موضوع تخصصی می‌ توانند در این بخش یا در بخش آزاد ثبت نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقات دانشجویان می بایست کتاب‌ های مورد نظر خود را در سه دقیقه معرفی کنند. ملاک اصلی ارزیابی، علاوه بر محتوای کتاب، شامل نحوه ارائه و رعایت فنون و مهارت‌ های ارتباطی است. امتیازات هر نفر پس از ارائه توسط هیئت داوران و بر اساس فرم‌ های ارزیابی محاسبه می‌ شود.

غلامی هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان کرد و افزود: در این مسابقات دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه‌ ها می‌ توانند شرکت کنند.

به گفته وی، علاقه مندان برای ثبت نام در این مسابقات می‌ توانند به سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان مرکزی واقع در دانشگاه اراک مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۸۶۳۲۷۹۲۰۳۳ تماس حاصل نمایند.

کلید واژه ها: مسابقات جهاددانشگاهی دانشجویان


نظر شما :