اجرای طرح رضایت سنجی مراجعه کنندگان به مرکزفوق تخصصی درمان ناباروری استان مرکزی

۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۸:۴۴ کد : ۵۲۶۸ معاونت فرهنگی
مدیر اجرایی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) از اجرای طرح رضایت سنجی مراجعه کنندگانِ مرکز فوق تخصصی درمان و تحقیقات ناباروری خبر داد.
اجرای طرح رضایت سنجی مراجعه کنندگان به مرکزفوق  تخصصی درمان ناباروری  استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، طرح رضایت سنجی مراجعه کنندگانِ مرکز فوق تخصصی درمان و تحقیقات ناباروری اجرایی می‌شود.

محسن خدیمی، مدیر اجرایی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) در این باره گفت: یکی از دغدغه های جهاد دانشگاهی، رضایت‌مندی مراجعه کنندگان به مرکز درمان ناباروری است. خدمات این مرکز فوق تخصصی، به صورت مستقیم با تحکیم خانواده و کاهش طلاق که از آسیب‌های اولویت‌دار از منظر مقام معظم رهبری  است ارتباط دارد؛ لذا ارائه خدمات مطلوب توسط جهاد دانشگاهی در این مرکز درمانی همیشه مورد توجه بوده است.

وی افزود: یکی از لوازم ارتقای کمی و کیفی خدمات مرکز درمان ناباروری، بررسی وضعیت فعلی و مقایسه آن با وضعیت مطلوب است در همین راستا، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران به پیشنهاد ریاست جهاد دانشگاهی، تصمیم به سنجش میزان رضایت مراجعه کنندگان نموده است .

خدیمی در پایان گفت: تلاش شده است تمام بخش‌هایی که مراجعه کنندگان با آن سرو کار دارند در این طرح که از روز سه شنبه 16 دی ماه آغاز شده است لحاظ شود، نتایج طرح تا قبل از پایان سال به مدیران مربوطه ارائه خواهد شد.


نظر شما :