همایش "بانوان نوآفرین" در محلات برگزار می شود

۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۳:۵۴ کد : ۵۴۰۱ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
نخستین همایش انگیزشی بانوان شهرستان محلات با عنوان «بانوان نوآفرین» توسط مرکز رشد جهاد دانشگاهی این شهرستان با هدف ارائه الگوهای مناسب در زمینه‌های مختلف به منظور افزایش خودباوری و ایجاد انگیزه برای روبرو شدن با چالش‌های اقتصادی و اجتماعی برگزار می‌شود. 
همایش "بانوان نوآفرین" در محلات برگزار می شود

قاسم براتی در گفت‌و‌گو با ایسنا، منطقه مرکزی اظهار کرد:  این همایش به همت مرکز رشد واحد های فناور جهاد دانشگاهی شهرستان محلات، همزمان با خجسته میلاد حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت مقام شامخ زن و روز مادر با حضور بانوان موفق ملی در حوزه های مختلف اجتماعی، هنری و اقتصادی درتاریخ 9 اسفندماه جاری در محل فرهنگسرای اندیشه شهرستان محلات برگزار می شود . 

وی افزود: همایش بانوان نوآفرین فرصتی برای آموختن و به اشتراک گذاشتن تجربیات تلخ و شیرین بانوان در مسیر پر فراز و نشیب کسب و کارهایشان است.

معاون فناوری مرکز رشد واحدهای فناور محلات و نیم ور تصریح کرد: هدف همایش بانوان نوآفرین ارائه الگوهای مناسب در زمینه‌های مختلف به منظور افزایش خودباوری و ایجاد انگیزه برای روبرو شدن با چالش‌های اقتصادی و اجتماعی است.

براتی بیان کرد: تلاش شد که از بانوان فعال در حوزه‌های مختلف هنری، اجتماعی و اقتصادی و مدیران بخش دولتی در این همایش حضور پیدا کنند. بخشی از این بانوان بومی شهرستان محلات و شاغل در تهران هستند و بخشی نیز از بانوان غیربومی دعوت شده اند.

وی ادامه داد: 15 نفر از بانوان فعال در این پنل‌ها سخنرانی‌ها شرکت می‌کنند که نیره پیروزبخت رئیس سازمان استاندارد کشور و معاون رئیس جمهور به عنوان مهمان ویژه در این همایش شرکت خواهد داشت. برنامه به دو صورت تک سخنرانی و پرسش و پاسخ در سه پنل تخصصی برگزار می‌شود تا در قالب پاسخ به سوالات تبادل تجربیات نیز انجام شود.

معاون فناوری مرکز رشد واحدهای فناور محلات و نیم ور خاطرنشان کرد: حضور چهره‌های مطرح در همایش بانوان نوآفرین این رویداد را به بستری مناسب برای رشد و پیشرفت در فضای اجتماعی تبدیل کرده است .

براتی اضافه کرد: با شرکت در نخستین همایش انگیزشی بانوان شهر محلات می‌توان با برترین مدیران و متخصصان زن حوزه های مختلف آشنا شده و از توانمندی های آنان بهره مند شد.

وی در پایان گفت: همچنین یک نمایشگاه عکس از توانمندی زنان شهرستان محلات نیز در حاشیه این همایش برگزار خواهد شد.

کلید واژه ها: بانوان نوآفرین همایش "بانوان نوآفرین"


نظر شما :