همزمان با اختتامیه سومین طرح ملی دانشجو معلم قرآن کریم :

برگزاری اردوی بازدید از بیت امام خمینی (ره) و زیارت مشهد اردهال

۰۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۴ کد : ۵۵۰۵ معاونت فرهنگی
همزمان با اختتامیه سومین طرح ملی دانشجو معلم قرآن کریم ، اردوی بازدید از بیت تاریخی امام خمینی (ره) در خمین و همچنین زیارت حرم مطهر حضرت سلطانعلی علیه السلام در مشهد اردهال کاشان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، در تاریخ پنج شنبه 2 اسفند ماه ، در راستای تقویت روحیه معنوی و فرهنگی دانشجویان و همزمان با اختتامیه سومین طرح ملی دانشجو معلم قرآن کریم ، اردوی بازدید از بیت تاریخی امام خمینی (ره) در خمین و همچنین زیارت حرم مطهر حضرت سلطانعلی علیه السلام در مشهد اردهال کاشان برگزار گردید.

این اردو با حضور خواهران شرکت کننده در سومین طرح ملی دانشجو معلم قرآن کریم برگزار گردید، در این اردو دانشجویان از بیت تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در شهرستان خمین بازدید بعمل آوردند.

 

سپس با حضور در حرم مطهر حضرت سلطانعلی علیه السلام در مشهد اردهال کاشان به همراه خانم نقی زاده ریاست محترم سازمان فعالیت های قرآنی کشور و خانم آرام مسئول برگزاری طرح ، ضمن زیارت حرم مطهر حضرت سلطانعلی علیه السلام ، در مراسم دعای کمیل شرکت نمودند.

در حاشیه اردو خانم نقی زاده ریاست سازمان فعالیت های قرآنی کشور در نشستی با دانشجویان شرکت کننده در سومین طرح ملی دانشجو معلم قرآن کریم گفت : این طرح به منظور تربیت و آموزش دانشجویان عزیز برای ترویج و اشاعه کلام وحی در دانشگاه ها و خوابگاه های دانشجویی برگزار شد که در سومین دوره این طرح، جهاد دانشگاهی استان مرکزی توانست رتبه اول در برگزاری این طرح را در سطح کشور کسب کند.

در ادامه آرام مسئول برگزاری این طرح با تشکر از دانشجویان شرکت کننده در این طرح قرآنی گفت: انشاالله بتوانیم از فیوضات قرآن کریم بهره مند گردیم و بتوانیم با ترویج کلام وحی قدمی برای فرهنگ سازی قرآنی در بین جوانان به خصوص دانشجویان برداریم.


نظر شما :