مراسم گرامی داشت روز زن در مرکز جهاد دانشگاهی نیم ور

۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۸:۵۸ کد : ۵۶۷۷ معاونت آموزشی
طی مراسمی به مناسبت روز زن و بزرگداشت مقام مادر، از ۷ بانوی استاد و کارمند مرکز تجلیل به عمل آمد.
مراسم گرامی داشت روز زن در مرکز جهاد دانشگاهی نیم ور

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، در روز سه شنبه 7اسفند ماه ، رئیس مرکز جهاد دانشگاهی نیم ور ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام مادر (زن) ، از زحمات و مجادهدتهای اساتید و بانوان شاغل این مرکز تقدیر نمود.

رئیس محمدی در حاشیه این مراسم گفت: یکی از شاخص های توسعه انسانی در هر جامعه و کشوری حضور فعال زنان در آن است و بر همین اساس در دهه های اخیر در کشورمان شاهد این هستیم که زنان هم دوش مردان در عرصه های مختلف کشورمان حضور فعالی دارند.

رئیس مرکز جهاد دانشگاهی نیم ور در ادامه یادآور شد: اگر در دوران گذشته انتقادی در خصوص تبعیض جنسیتی علیه زنان صورت می گرفت رخت بربسته و امروز به برکت انقلاب اسلامی ، نقش زنان در جامعه پررنگ تر شده و زنان علاوه بر نقش تربیتی که بر عهده دارند، همچون مردان در مسئولیت های مهم و کلیدی ایفای وظیفه می کنند.

وی با بیان اینکه در آموزه های دینی ما مسلمان زنان در جایگاه و مرتبه عالی قرار دارند، خاطر نشان کرد: در جوامع غربی به زنان به عنوان ابزار و کالا نگریسته می شود ولی در جوامع اسلامی فرقی در ایمان و تکلیف میان دو قشرمرد و زن وجود ندارد و ملاک برتری تقوا است.

آقای رئیس محمدی در خاتمه با اشاره به دستاوردهای علمی، آموزشی و ورزشی این مرکز یادآور شد: امروزه اگر این مرکز دانشگاهی به دستاوردی رسیده به خاطر تلاش همه دانشگاهیان و به ویژه اراده و کوشش شما بانوان بوده است ، اگر چه برای رسیدن به جایگاه واقعی ایران واین مرکز در کشور و جهان باید بیش از اینها تلاش کنیم.


نظر شما :