اخذ مجوز فعالیت مرکز نوآوری و شکوفایی(منش) با موضوع کسب و کارهای اینترنتی توسط ستفا مرکزی

۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۳ کد : ۵۹۸۰ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
پنجمین جلسه شورای مرکزی مراکز نوآوری و شکوفایی (منش) با حضور اعضاء شورا ، دکتر میرزابیگی رئیس ستاد اشتغال و کارآفرینی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، ۱۹ اسفندماه  در محل سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان برگزار شد.
اخذ مجوز فعالیت مرکز نوآوری و شکوفایی(منش) با موضوع کسب و کارهای اینترنتی توسط ستفا مرکزی

 

پنجمین جلسه شورای مرکزی مراکز نوآوری و شکوفایی (منش) با حضور اعضاء شورا ، دکتر میرزابیگی رئیس ستاد اشتغال و کارآفرینی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، 19 اسفندماه  در محل سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان برگزار شد.

به گزارش سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان استان مرکزی؛ دکتر بیجندی رییس سازمان حضور میهمانان محترم خیر مقدم داشت و پس از آن مهندس بختیاری گزارش عملکرد یکسال گذشته مراکز نوآوری و شکوفایی را ارائه داد.

معاون تجاری سازی و امور پارکها و مراکز رشد ستفا ضمن اشاره به برنامه های حمایتی این سازمان و نحوه فعالیت مراکز در سال جاری به مراجعه  ۱۱۰ صاحب ایده به مراکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگای اشاره داشتد که از این تعداد با توجه به محدودیتهای موجود ۵۲  تیم پذیرش و مورد حمایت مراکز قرار گرفتند.

وی نرخ موفقیت استارتاپها در مراکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی در سراسر کشور را  ۱۴ درصدی اعلام کرد که  با توجه به عمر کوتاه این مراکز قابل قبول می باشد.

دکتر میرزابیگی در ادامه ضمن تقدیر از مراکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی، اعلام آمادگی وزارت را برای راه اندازی ۱۰مرکز منش در ۱۰ دانشگاه قطب علوم پزشکی کشور را اعلام کرد..

رئیس ستاد اشتغال و کارآفرینی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی همچنین پیشنهاد اخذ مجوز دوره کارشناسی ارشد کارآفرینی در نظام سلامت را برای پیگیری به جهاد دانشگاهی ارائه نمود.

در ادامه مهندس شهرجردی رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی و خانم غنی پور مدیر ستفای واحد استان مرکزی و دبیر پیشنهادی منش اراک، درخواست راه اندازی منش استان مرکزی را ارائه نمودند.

شایان ذکر است؛ در پایان پس از بحث و بررسی اعضای شورا، با راه اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی اراک با موضوع فناوری اطلاعات و کسب و کارهای اینترنتی به عنوان پانزدهمین مرکز جهاد دانشگاهی موافقت شد.


نظر شما :