برگزاری تور کارآفرینی بازدید دانشجویان مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک از اتاق تعاون استان مرکزی

۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۲ کد : ۶۳۸۸ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
به همت سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان مرکزی و دفتر کارآفرینی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک، جمعی از دانشجویان رشته های مدیریت و خدمات اجتماعی این مرکز آموزشی، ۲۷ فروردین ماه از اتاق تعاون استان مرکزی بازدید نمودند.

 

به همت سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان مرکزی و دفتر کارآفرینی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک، جمعی از دانشجویان رشته های مدیریت و خدمات اجتماعی این مرکز آموزشی، 27 فروردین ماه از اتاق تعاون استان مرکزی بازدید نمودند.

بر اساس این گزارش؛ در این بازدید که در قالب تور کارآفرینی و با هدف آشنایی دانشجویان با محیط های کاری، راه اندازی کسب و کارهای تعاونی، تعاونی و مسائل بیمه، تعاونی و خدمات حقوقی و... برگزار شد بیش از 70 نفر از دانشجویان مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک حضور داشتند.

اتاق تعاون به عنوان عالی ترین نهاد مردمی بخش تعاونی کشور تمامی مساعی خود را برای توسعه همه جانبه و کیفی فعالیت های بخش تعاونی در حوزه های مختلف به ویژه کمک به تحقق سهم 25 درصدی از اقتصاد ملی کشور معطوف نموده و برای حضور مؤثر در فرایند تصمیم سازی ها و تصمیم گیری های کلان اقتصادی کشور و پیگیری مطالبات قانونی بخش تعاونی و تثبیت جایگاه این نهاد مردمی به موجب قوانین جاری کشور عضو شوراها و مجامع عالی می باشد.

شایان ذکر است؛ در حاشیه این بازدید، کارگاه آموزشی ویژه دانشجویان برگزار شد.


نظر شما :