نشست رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی با شهردار اراک

۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۰:۲۱ کد : ۶۴۴۳ اخبار عمومی تاپ خبر
نشست رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی با شهردار اراک

به گزارش روابط عمومی جهاد د انشگاهی استان مرکزی ، در روز شنبه 31 فروردین ماه 1398 مسعود شهرجردی ریاست جهاد دانشگاهی به همراه معاونت آموزشی و مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان با محمد کریم شفیعی شهردار اراک دیدار کرد.

در این نشست شهرجردی رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، ضمن تبریک انتصاب شفیعی به سمت شهردار اراک ، به ارائه گزارشی در خصوص توانمندی ها و پتانسیل جهاد دانشگاهی استان مرکزی در زمینه های علمی ، فرهنگی ، آموزشی ، پژوهشی و درمان پرداخت.

در این نشست مهندس شهرجردی رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی ضمن بیان برخی از همکاری ها فی ما بین جهاد دانشگاهی و شهرداری اراک در طی سنوات گذشته عنوان کرد: مجموعه جهاد دانشگاهی استان مرکزی در 4 حوزه پژوهش و فناوری، آموزش، فرهنگی و تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان در حال فعالیت می باشد.

شهرجردی افزود : در حوزه پژوهش و فناوری فعالیت‌های خوبی در جهاد دانشگاهی صورت گرفته است، مشخصه بارز حوزه پژوهش در جهاد وجود هیات علمی های پژوهشی می باشد ، نگاه ما در حوزه پژوهش و فناوری ، توسعه فناوری و اجرای طرح های پژوهشی می باشد که این مهم با وجود سه گروه پژوهشی توسعه مطالعات اجتماعی  ، توسعه اقتصادی و کالبد شهری  صورت می پذیرد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی در ادامه ضمن معرفی خدمات فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی در توانمندی ها و پتانسیل های آن در زمینه های مختلف از جمله خبرگزاری های  ایسنا و ایکنا ، برگزاری مناظرات دانشجویی در سطح استان و همچنین خدمات مرکز افکارسنجی در بخش های مختلف مطالبی را عنوان کرد.

شهرجردی به فعالیت های جهاد دانشگاهی در عرصه آموزش های تخصصی کوتاه مدت و همچنین سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان اشاره نمود.

شفیعی شهردار اراک ضمن تقدیر و تشکر بابت حضور جهادگران  عنوان کرد ، در سنوات گذشته از نزدیک شاهد فعالیتها و خدمات جهاد دانشگاهی در عرصه های آموزشی و پژوهشی بوده است و ضمن ابراز علاقه خود جهت همکاری و تعامل پیشنهاداتی را در خصوص مباحث علمی ، آموزشی عنوان کرد.


نظر شما :