برگزاری نشست مشترک مدیر ستفا استان مرکزی و مرکز تحقیقات و آموزش جهادکشاورزی استان

۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۴:۲۹ کد : ۶۴۵۸ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
 به همت ستفا استان مرکزی و در راستای عملیاتی نمودن تفاهم نامه همکاری بین دفتر طرح ملی گیاهان دارویی وزارت جهادکشاورزی و سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی، جلسه مشترکی ۳۱ فروردین ماه برگزار شد.
برگزاری نشست مشترک مدیر ستفا استان مرکزی و مرکز تحقیقات و آموزش جهادکشاورزی استان

 به همت ستفا استان مرکزی و در راستای عملیاتی نمودن تفاهم نامه همکاری بین دفتر طرح ملی گیاهان دارویی وزارت جهادکشاورزی و سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی، جلسه مشترکی 31 فروردین ماه برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ این جلسه با موضوع بررسی راهکارهای توسعه کشت و فرآوری گیاهان دارویی و همچنین فعال نمودن واحدهای فناور در حوزه توسعه صادرات گیاهان دارویی در استان مرکزی با حضور دکتر گودرزی رییس  مرکز تحقیقات و آموزش، مهندس بهشتی و مهندس لک معاونین پشتیبانی و پژوهشی، مهندس نجمی مسئول مرکز رشد واحدهای فن آور مرکز، غنی پور مدیر سازمان تجاری سازی و فن آوری اشتغال  دانش آموختگان جهاددانشگاهی برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد با مشارکت بخش خصوصی تولید گیاهان دارویی در سطح استان، برنامه ریزی گردد و ستفا استان مرکزی در جهت فرآوری و توسعه صادرات گیاهان دارویی با راه اندازی واحدها فناور در این راستا اقدامات لازم را انجام دهد.

لازم به ذکر است؛ این تفاهم نامه همکاری به منظور گسترش همکاری ها، مشارکت و استفاده بهینه از ظرفیت ها و توانایی های موجود با هدف تقویت و توسعه فرصت های کارآفرینی در بخش گیاهان دارویی منعقد شده است


نظر شما :