نشست مشترک رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی و مدیر کل استاندارد استان مرکزی

۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۴ کد : ۶۶۳۶ اخبار عمومی تاپ خبر
نشست مشترک رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی و مدیر کل استاندارد استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، روز یکشنبه 8 اریبهشت 98 ، نشست مشترک شهرجردی رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی  و جعفریان مدیر کل استاندارد استان مرکزی در ساختمان اداره کل استاندارد برگزار گردید.

رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی در این نشست عنوان کرد :  مجموعه جهاد دانشگاهی استان مرکزی در حوزه های علمی ، پژوهشی و فناوری، آموزش، فرهنگی و تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان در حال فعالیت و ارائه خدمات در سطح استان است.
 
شهرجردی افزود: در حوزه پژوهش و فناوری فعالیت‌های خوبی در جهاد دانشگاهی صورت گرفته است، مشخصه بارز حوزه پژوهش در جهاد وجود هیات علمی های پژوهشی است، نگاه ما در حوزه پژوهش و فناوری، توسعه فناوری و اجرای طرح های پژوهشی است که این مهم با وجود سه گروه پژوهشی توسعه مطالعات اجتماعی، توسعه اقتصادی و کالبد شهری صورت می پذیرد.

در ادامه جعفریان مدیر کل استاندارد استان مرکزی با بیان اهمیت مقوله استاندارد در زندگی اقشار مختلف جامعه گفت : استاندارد سازی دارای ابعاد وسیعی در حوزه های سلامت و ایمنی و حفظ حقوق شهروندی است که بدون آگاهی رسانی و آموزش در کنار وظایف نظارتی ، اهداف سازمانی و رسیدن به اهداف بلند ملی محقق نمی شود.

در این دیدار همچنین هر دوطرف در مورد تعامل بیشتر جهاد دانشگاهی استان مرکزی با سازمان ملی استاندارد استان تاکید کردند.


نظر شما :