رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی :

راه اندازی گروه جهادی جهادگران دانشگاهی

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۲:۵۵ کد : ۶۶۸۲ معاونت فرهنگی اخبار عمومی تاپ خبر
مسعود شهرجردی رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی از راه اندازی گروه جهادی جهادگران دانشگاهی در سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان مرکزی خبر داد.
راه اندازی گروه جهادی جهادگران دانشگاهی

 

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، مسعود شهرجردی رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی از راه اندازی گروه جهادی جهادگران دانشگاهی در سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان مرکزی خبر داد.

رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی در گفت و گو با روابط عمومی ، هدف از راه اندازی گروه جهادی جهادگران دانشگاهی را خدمت رسانی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته  استان و کشور  در عرصه های مختلف عمرانی، فرهنگی، اشتغال، پزشکی، سلامت و آموزشی با حضور دانشگاهیان از جمله اساتید ، دانشجویان و کارکنان عنوان کرد.

شهرجردی در ادامه افزود : با حضور قشر دانشگاهی در مناطق محروم و نیازمند ، ضمن کمک و ارائه خدمت به هم وطنان ، روحیه خودسازی و خودباوری و جهاد در این قشر بیش از بیش افزایش می یابد و خود این امر باعث تربیت نیروهای مومن و متخصص خواهد شد.

شهرجردی در پایان ضمن اشاره به حضور جهادگران دانشگاهی در مناطق سیل زده پل دختر در فروردین ماه 98 ، نتایج معنوی این حضور را بسیار ارزشمند دانست و ابراز امیدواری کرد در طی روزهای آتی خبر های خوشی از خدمت رسانی و حضور این گروه جهادی در مناطق محروم داشته باشیم.


نظر شما :