برگزاری اختتامیه هشتمین دوره از مسابقات ملی مناظرات دانشجویان استان مرکزی

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۲ کد : ۶۹۱۲ معاونت فرهنگی تاپ خبر
هشتمین دوره از مسابقات ملی مناظرات دانشجویان ایران مرحله استانی در استان مرکزی در حالی آغاز شد که ۲۶ تیم از دانشگاه های استان از جمله اراک،علوم پزشکی،فرهنگیان پردیس زینب کبری (س) و شهید باهنر،پیام نور استان، صنعتی اراک،علمی و کاربردی نیم ور محلات و علمی کاربردی جهاددانشگاهی حضور داشتند.
برگزاری اختتامیه هشتمین دوره از مسابقات ملی مناظرات دانشجویان استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، این مسابقات در هفته دوم اردیبهشت ماه از تاریخ 8 الی 11 اردیبهشت در سالن شهید چمران دانشگاه اراک برگزار گردید. که از مجموع 26 تیم 4 تیم از دانشگاه های اراک،فرهنگیان زینب کبری و پیام نور مرکز خمین به مرحله نیمه نهایی مسابقات راه یافتند که در نهایت دو تیم مطلع و شهید چمران از دانشگاه فرهنگیان پردیس زینب کبری با هم برای مقام سومی رقابت کردند که این رتبه به تیم مطلع تعلق گرفت.

همچنین دو تیم راه یافته به فینال مسابقات تیم سایه از دانشگاه اراک و تیم خیام از دانشگاه پیام نور مرکز خمین بودند که در نهایت این تیم خیام بود که توانست اولی مسابقات مناظرات را در سطح استان به خود اختصاص دهد.

یازدهم اردیبهشت ماه در سالن چمران دانشگاه اراک هم مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به تیم های برتر مسابقات برگزار گردید که تیم اول یک میلیون تومان به همراه لوح تقدیر مسابقات بود و تیم دوم هشتصد هزار تومان به همراه لوح تقدیر مسابقات و تیم سوم هم ششصد هزار تومان به همراه لوح تقدیر مسابقات را دریافت کردند.


نظر شما :