تعداد کتب منتشره توسط جهاد دانشگاهی استان مرکزی به ۱۵۰ عنوان رسید

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۸:۰۷ کد : ۷۳۵۶ معاونت فرهنگی
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: تعداد کتب منتشره توسط انتشارات جهاد دانشگاهی استان مرکزی به ۱۵۰ عنوان رسیده است.
تعداد کتب منتشره توسط جهاد دانشگاهی استان مرکزی به ۱۵۰ عنوان رسید
به گزارش  روابط عمومی  جهاد دانشگاهی استان مرکزی، مجتبی غلامی، سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، در مراسم رونمایی از کتب «بررسی فقهی نُشوز زوجین» و «بحوث فقهیه حول قاعده حرمه اهانه» که در سالن جلسات جهاد دانشگاهی برگزار شد گفت: جهاد دانشگاهی از ظرفیت‌های خوبی در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی برخوردار است.

وی ادامه داد: چاپ و نشر کتاب یکی از فعالیت‌های شاخص جهاد دانشگاهی در حوزه معاونت فرهنگی است چنانچه سال گذشته 140 عنوان کتاب به چاپ رسید و در حال حاضر نیز تعداد کتب منتشره جهاد دانشگاهی به 150 عنوان رسیده است، همچنین این نهاد تاکنون برای 12 کتاب، مراسم رونمایی برگزار کرده است.

غلامی گفت: معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی با توجه به اینکه ارتباطات گسترده‌ای به لحاظ ماهیت کاری با قشر دانشجو و چهره‌های علمی دارد به دنبال ایجاد انگیزه و پویایی در میان مخاطبین خود است.

وی افزود: نگاه معاونت فرهنگی در بحث چاپ کتاب و سایر فعالیت‌ها مانند خبرگزاری، افکارسنجی و سازمان دانشجویان و ...کاملاً جهادی است چه بسا ادارات و نهادهایی که با وجود برخورداری از بودجه‌های دولتی قابل توجه، خود را درگیر بروکراسی اداری کرده‌اند اما خوشبختانه در جهاد دانشگاهی نگاه جهادی جریان دارد و همین امر رمز پویایی و موفقیت جهاد دانشگاهی است.


نظر شما :