معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی :

ظرفیت های جهاددانشگاهی استان در حوزه نظرسنجی انتخابات پیش رو بکار گرفته می شود

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰ کد : ۷۴۰۶ معاونت فرهنگی تاپ خبر
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: ظرفیت های جهاددانشگاهی استان در حوزه نظرسنجی انتخابات پیش رو بکار گرفته می شود
ظرفیت های جهاددانشگاهی استان در حوزه نظرسنجی انتخابات پیش رو بکار گرفته می شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، به نقل از  ایسنا، منطقه مرکزی، بهروز اکرمی در بازدید از جهاد دانشگاهی استان و خبرگزاری ایسنا، با اشاره به اینکه سال 98 سال انتخابات مجلس شورای اسلامی است، افزود: ستاد انتخابات استان 2 کار اصلی را دنبال می‌کند، به عنوان رییس ستاد انتخابات موظف هستم شرایطی را فراهم کنم که انتخابات استان در بستری امن، آرام، شفاف و قانونی اجرایی شود و مردم، حاکمیت و همکارانم از من به عنوان رییس ستاد چنین انتظاری دارند و در کنار این وظیفه اصلی باید تلاش کنیم شرایطی جهت مشارکت حداکثری مردم خاصه در سال 98 رقم بخورد، ما انتخابات کم رمق را نمی‌خواهیم.

اکرمی با تاکید بر اینکه سال 98 سال ویژه‌ای است و برای جذب حداکثری مردم کار سختی را پیش‌ رو داریم، گفت: شرایط سخت است، اما تحقق مشارکت بالا ممکن است. با کار سخت تر، پرجنب و جوش تر و هوشمندانه تر  می‌توانیم باز هم به مانند گذشته مشارکت حداکثری را رقم بزنیم که البته این امر منوط به تلاش و هوشمندی بیشتر است.

وی با بیان اینکه بررسی سطح مشارکت مردم برای تحقق جذب حداکثری آنان در انتخابات انجام خواهد شد، افزود: با توجه به اینکه ستاد انتخابات شکل گرفته است، در مقاطع مختلف از ظرفیت های جهاد دانشگاهی در بحث نظرسنجی در قالب همکاری با مرکز افکارسنجی جهاد دانشگاهی استان مرکزی(ایسپا) استفاده خواهد شد.

اکرمی خاطرنشان کرد: یکی از گروه‌های کمک کننده به داغ شدن تنور انتخابات که می توانند نشاط را در این فضا ایجاد کرده و افزایش دهند، جوانان هستند که می‌توانند به عنوان موتور محرکه در این امر عمل کنند و باید تلاش کنیم نشاط، امید و احساس مسئولیت نسبت به انتخابات در جوانان ایجاد شود.


نظر شما :