در نشست مشترک جهاد دانشگاهی و مرکز خدمات کسب و کار صنایع استان مرکزی عنوان شد

شناسایی نیازهای فناورانه استان توسط جهاد دانشگاهی

در نشست مشترک جهاد دانشگاهی استان مرکزی و مرکز خدمات کسب و کار صنایع استان مرکزی راه های همکاری های مشترک در زمینه های مختلف به ویژه فن بازار منطقه ای استان، فن یوز جهاد دانشگاهی و نقش جهاد دانشگاهی در برطرف کردن نیازهای فناورانه صنایع استان بررسی شد.
شناسایی نیازهای فناورانه استان توسط جهاد دانشگاهی

 

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ،مهندس شهرجردی رئیس جهاددانشگاهی استان در این نشست به معرفی توانمندی و پتانسیل های این نهاد در عرصه صنعت، آموزشی، علمی، پژوهشی و فرهنگی پرداخت و از ارائه خدمات در زمینه های مختلف اعلام آمادگی کرد.

در ادامه این نشست مرادی معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی استان مرکزی  در خصوص دفتر انتقال تکنولوژی جهاد دانشگاهی و توانمندی های آن مطالبی را عنوان نمودند  .

 

فاطمه غنی پور مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان نیز در ادامه با اشاره به سامانه فن یوز، افزود: صاحبان فناوری با ثبت‌ نام در سامانه فن یوز، ضمن معرفی محصولات و خدمات فناورانه خود به شبکه بزرگ فن یوز متصل می‌ شوند.

وی تصریح کرد: فن یوز با هدف تسهیل در فرآیند تجاری‌ سازی و تبادل فناوری به ویژه در نمایشگاه‌ ها و جشنواره‌ ها و رویدادهای بین‌ المللی ملی و منطقه‌ ای شکل گرفته است.

غنی پور  ادامه داد: سرمایه ‌گذاران حوزه فناوری می‌ توانند با مراجعه به سامانه فن یوز از فناوری ‌های روز مطلع و با ارزیابی اولیه طرح‌ ها ضمن ‏‏تقاضای برگزاری جلسه با صاحبان فناوری، ‏‏‏‏‎‎نسبت به خرید یا شراکت در فناوری‌ های موجود اقدام نمایند.

سیدپیام میرنظامی مدیر خدمات کسب و کار صنایع کوچک استان مرکزی نیز در پایان در خصوص همکاری و تعامل با جهاددانشگاهی و بهره مندی از فن یوز به منظور گسترش فن بازار منطقه ای و همچنین فعالیت جهاد دانشگاهی در شناسایی نیازهای فناورانه استان اعلام آمادگی کرد.

 

 

 

 


نظر شما :