بامشارکت جهاد دانشگاهی استان مرکزی و بنیاد برکت :

ارائه خدمات تخصصی دوراپزشکی در استان مرکزی

۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۲ کد : ۸۸۷۱ معاونت پژوهشی تاپ خبر
نشست سه جانبه استانداری مرکزی، جهاد دانشگاهی استان مرکزی و شرکت سلامت برکت در خصوص ارائه خدمات دورا پزشکی در استان مرکزی برگزار گردید.
ارائه خدمات تخصصی دوراپزشکی در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، نشست سه جانبه استانداری مرکزی، جهاد دانشگاهی استان مرکزی و شرکت سلامت برکت به میزبانی شرکت سلامت برکت در تاریخ ۲۷ خرداد ماه برگزار گردید .

 در این جلسه ارائه خدمات دوراپزشکی به مناطق محروم استان و سکونتگاههای غیر رسمی مورد بررس قرار گرفت و طرفین در خصوص چگونگی ارایه خدمات در استان مرکزی به توافق رسیدند و مقرر گردید استانداری مرکزی نسبت به پیگیری ارایه خدمات با همکاری جهاد دانشگاهی، شرکت برکت سلامت و سایر شرکای استانی اقدامات و هماهنگی های بعدی را به عمل آورد.

شایان ذکر است ؛ دوراپزشکی به معنای معاینه از راه دور به کمک ارسال تصاویر رادیولوژی، ارسال سیگنال های حیاتی و گزارش های متنی و صوتی شرح حال بیمار از یک سو و ارائه دستورات به صورت متن و یا صوت و در مواردی خاص همچون جراحی از راه دور بصورت مکانیکی توسط پزشک است.

در این روش متقاضیان با مراجعه به این ماشین دوراپزشکی ، خدمات فوق تخصصی پزشکی را در بسترالکترونیکی دریافت می نمایند ، این ماشین سیار به چهار بیمارستان تخصصی به صورت همزمان در تهران متصل است که با تجهیزات الکترونیکی مستقر در ماشین از طریق بستر اینترنت به معاینه بیماران توسط بهترین پزشک ها(بصورت مجازی) می پردازد.
شرکت سلامت الکترونیک برکت در ایران دارای مجوز اپراتور سلامت الکترونیکی کشور می باشد.


نظر شما :