برگزاری جلسه شورای علمی ایسپا

۰۱ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۵ کد : ۹۸۲۸ معاونت فرهنگی
جلسه شورای علمی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) شعبه استان مرکزی برگزار شد.
برگزاری جلسه شورای علمی ایسپا

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ،در تاریخ دوشنبه 31 تیرماه 98 جلسه شورای علمی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) شعبه استان مرکزی با حضور شهرجردی رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی، مدیر اجرایی ایسپا، سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و غنی پور عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی و موسوی عضو هیئت علمی دانشگاه اراک، در دفتر فرهنگی جهاد دانشگاهی برگزار شد.

مسعود شهرجردی با اشاره به فعالیتهای سال 97 ایسپا گفت: مرکز افکارسنجی ظرفیتهای زیادی دارد که باید با نظر شورای علمی توسعه یابد و عملیاتی شود همچنین لازم است مقوله افکارسنجی و نظرخواهی در میان عامه مردم نهادینه شود و بخشی از این تکلیف بر عهده شورای علمی ایسپا است.

وی ادامه داد: ظرفیتهایی مانند جایزه ملی ایسپا، فصل نامه جامعه شناسی، نشستهای نوانگار و ... فرصت خوبی برای اعضای شورای علمی جهت ارتقای کمی و کیفی فعالیتهای ایسپا فراهم کرده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی با تأکید بر گسترش فعالیتهای ایسپا در زمینه های مختلف ادامه داد: نتایج نظرسنجی های ایسپا طی سالیان گذشته تأثیرات مثبتی روی تصمیم گیری های مدیران ارشد استان داشته و توانسته است مانع بروز بسیاری از مشکلات شود و در راستای توسعه استان قدم بردارد.

یادآور می شود در این جلسه هر یک از اعضاء نظرات خود را در راستای اولویتهای ایسپا در سال 98 و راه های افزایش کیفی فعالیتها اعلام کردند.

 


نظر شما :