برپایی میز خدمت جهاد دانشگاهی استان مرکزی در نماز جمعه

۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۵ کد : ۱۱۲۸۲ اخبار عمومی تاپ خبر
میز خدمت جهاد دانشگاهی استان مرکزی در حاشیه نماز جمعه در مصلی بیت المقدس شهر اراک برپا شد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، در تاریخ 15 شهریور ماه 98 همزمان با روز جهانی حضرت علی اصغر (ع) و مراسم عزداری ماه محرم ، میز خدمت جهاد دانشگاهی استان مرکزی در حاشیه نماز جمعه اراک در مصلی بیت المقدس برپا و میزبان مومنان و عزاداران حسینی بود.

شهرجردی رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی ضمن اعلام این خبر گفت : ما در جهاد دانشگاهی به دنبال خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات و دغدغه‌ها و گرفتاری‌های مردم هستیم و بخشی از این هدف را می توان با برگزاری میز خدمت در فضا های عمومی به خصوص در نماز جمعه و افزایش اطلاعات و دانش ایشان دنبال ‌کرد ، امیدوارم مجموعه تلاش‌هایی که توسط همکاران ما در جهاد دانشگاهی انجام می شود ، موجبات رضایت خدا و خلق خدا را درپی داشته باشد.

شهرجردی افزود : خدمات ارائه شده در این غرفه شامل ارایه خدمات مشاوره ای و همچنین اطلاع رسانی در خصوص فرایند و تکنیکهای به روز در زمینه درمان ناباروری ، سلولهای بنیادی و خون بند ناف بود .

وی اظهار امیدواری کرد : در طی هفته های آینده سایر بخش های فرهنگی ، آموزشی و پژوهشی جهاد دانشگاهی استان مرکزی نیز با استقرار در میز خدمت نماز جمعه ، خدمات خود را به سمع و نظر مردم برسانند.


نظر شما :