به همت معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی :

کارگاه آموزشی سامانه اطلاعاتی مدیریت پژوهش برگزار شد

۰۸ مهر ۱۳۹۸ | ۱۴:۲۷ کد : ۱۱۷۸۵ معاونت پژوهشی
کارگاه آموزشی آشنایی با سیستم جامع و یکپارچه مدیریت پژوهش جهاددانشگاهی(سامپ) در جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار شد.
کارگاه آموزشی سامانه اطلاعاتی مدیریت پژوهش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، کارگاه آموزشی آشنایی با سیستم جامع و یکپارچه مدیریت پژوهش جهاددانشگاهی(سامپ) با حضور ریاست جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، مدیران گروه های پژوهشی و کارشناسان پژوهشی در تیکشنبه  ۷ مهر ۱۳۹۸ با همت پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات در سالن جلسات پردیس جهاددانشگاهی  استان برگزار شد.
شجاعی کارشناس پژوهشکده فناوری اطلاعات با تبیین اهداف طراحی سیستم جامع و یکپارچه مدیریت پژوهش جهاددانشگاهی به اهمیت راه‌اندازی و به کارگیری آن پرداخت و گفت: جمع آوری و تجمیع داده‌های پژوهشی واحدها، پژوهشکده‌ها و مکانیزاسیون فرایندهای پژوهش از اهداف اصلی طراحی این سیستم بوده است.
وی در ادامه افزود: در سیستم جامع مدیریت پژوهش پایه‌ای‌ترین زیرسیستم "مدیریت منابع اطلاعاتی" است که تمام اقلام داده‌ای مربوط به فعالیت‌های پژوهشی واحدها در آن ورود داده می‌شود.
 در ادامه شجاعی به بیان مزیت سیستم مدیریت پژوهش جهاددانشگاهی(سامپ) مبتنی بر فرایند طراحی پرداخت و بیان کرد : تمام فعالیت‌ها و فرایندهای مرتبط با طرح نامه ها و طرح های پژوهشی اعم از طرح های مصوب دفتر مرکزی جهاددانشگاهی، طرح نامه های کارفرمایی کد ۶۶، طرح نامه های کارفرمایی کد ۶۸ و طرح های داخلی واحدها در زیرسیستم "مدیریت پروژه" تعریف می‌شود.
وی زیرسیستم "مدیریت ساختار" را از دیگر زیرسیستم های مهم سامپ عنوان کرد و در این باره افزود: درخواست انواع موافقت‌های اصولی و قطعی برای گروه های پژوهشی و مراکز خدمات تخصصی، معرفی مدیر گروه و مراکز خدمات تخصصی، معرفی اعضای شورای علمی گروه های پژوهشی و اعضای هیات مدیره مراکز خدمات تخصصی در این زیرسیستم پی گیری می‌شود.
گفتنی است، در این کارگاه یک روزه، ۵ نفر از اعضای هیات علمی و مدیران گروه ها و کارشناسان واحد استان مرکزی حضور داشتند.
 


نظر شما :