حضور ریاست و اعضای جهاد دانشگاهی استان مرکزی در راهپیمایی روز ۱۳ آبان

۱۳ آبان ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۵ کد : ۱۲۷۵۶ اخبار عمومی تاپ خبر
مراسم بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان و تجمع بزرگ ضد استکباری " روز ملی مبارزه با استکبار جهانی " در مصلی بیت المقدس شهر اراک برگزار شد.
حضور ریاست و اعضای جهاد دانشگاهی استان مرکزی در راهپیمایی روز ۱۳ آبان

به گزارش  روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی : اعضای جهاد دانشگاهی استان مرکزی نیز همگام و همراه با سایر مردم با شرکت در راهپیمایی یوم الله 13 آبان و با سر دادن شعارهای " مرگ بر استکبار "، " مرگ بر آمریکا "، " مرگ بر اسرائیل " و " مرگ بر آل سعود "بار دیگر با آرمان های امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

در حاشیه این راهپیمایی مسعود شهرجردی سرپرست جهاد دانشگاهی استان مرکزی  ، در گفتگو با روابط عمومی عنوان کرد:  مردم استان مرکزی به ویژه دانش آموزان امروز همگام با دیگر هموطنان در خیابانهای شهر و روستا، فریاد استکبارستیزی سر دادند.
فریادهای مرگ بر آمریکای مردان و زنان استان مرکزی هم صدا با دیگر ایرانیان، موج استکبارستیزی میهن اسلامی را خروشان تر از همیشه به جهانیان نشان داد.

شهرجردی ادامه داد:  یوم الله 13 آبان به عنوان برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی یادآور تبعید امام راحل در سال 43، گرامیداشت یاد و خاطر دانش آموزانی که در سال 57 به دست نیروهای ساواک به شهادت رسیدند و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان در سال 58 است.

 


نظر شما :