به همت مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ساوه

نشست تخصصی نقش اصحاب رسانه در کارآفرینی و اشتغال منطقه برگزار شد

۰۱ آذر ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۶ کد : ۱۳۳۷۸ معاونت آموزشی
اولین نشست تخصصی اصحاب رسانه شهرستان های ساوه و زرندیه با موضوع نقش اصحاب رسانه در کارآفرینی و اشتغال منطقه در هفته جهانی کارآفرینی (۲۷ آبان – ۳ آذر) در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ساوه برگزار شد.
نشست تخصصی نقش اصحاب رسانه در کارآفرینی و اشتغال منطقه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، در تاریخ 30 آبان 98  نشست تخصصی اصحاب رسانه شهرستان های ساوه و زرندیه با موضوع نقش اصحاب رسانه در کارآفرینی و اشتغال منطقه در هفته جهانی کارآفرینیبه همت دفتر کارآفرینی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ساوه با حضور دکتر صدری نیا برگزار شد.

در این جلسه با حضور نمایندگان شورای اسلامی شهر ساوه، بنیاد شهید و امورایثارگران، اداره صنعت، معدن، تجارت برگزار و  اصحاب رسانه به ارایه نظرات تخصصی خود در خصوص کارآفرینی و معضلات پیش رو پرداختند ، در ادامه جلسه دکتر صدری نیا به اهمیت رسانه در کارآفرینی و اشتغال منطقه ساوه و زرندیه پرداخت و در خصوص وجوه تمایز خلاقیت، نوآوری، کارآفرینی مطالبی را عنوان نمود.

شایان ذکر است : مقرر گردید به منظور ارتباط و تعامل بیشتر اصحاب رسانه با دانشگاه ها و مراکز علمی نشست های مستمری با محوریت کارآفرینی برگزار شود و همچنین در خصوص تشکیل اتاق فکر کارآفرینی شهرستان های ساوه و زرندیه در دفتر کارآفرینی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ساوه پیشنهاداتی ارائه گردید.


نظر شما :