برگزاری نشست ستفا مرکزی با موسسه خیریه لبخند اراک در راستای اجرای طرح ملی زنان سرپرست خانوار

۰۵ آذر ۱۳۹۸ | ۱۴:۴۶ کد : ۱۳۵۲۶ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
برگزاری نشست ستفا مرکزی با موسسه خیریه لبخند اراک در راستای اجرای طرح ملی زنان سرپرست خانوار

 در راستای اجرای طرح ملی توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در استان مرکزی  نشست صمیمی، 4 آذرماه با حضور مدیر ستفا مرکزی و مسئول موسسه خیریه لبخند اراک برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ فاطمه غنی پور مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان مرکزی در این نشست، اظهارکرد: طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار فرصت مناسبی جهت توانمندسازی زنان و اشتغال پایدار است.

وی افزود: امید است جهاددانشگاهی با اجرای این طرح، بخشی از مشکلات اقتصادی و موانع اشتغال زنان سرپرست خانوار استان را برطرف نماید.

غنی پور بیان کرد: مشاوره، هدایت و آموزش متقاضیان، توانمندسازی اقتصادی، شناسایی مزیت های جغرافیایی و مشارکت خیرین را از فرایند اجرای این طرح بیان کرد.

وی خاطرنشان کرد: کارفرمای این طرح معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ناظر طرح محسوب می شود و مجری طرح نیز جهاددانشگاهی است.

آل طه مسئول روابط عمومی موسسه خیریه لبخند اراک نیز درادامه برهمکاری دوجانبه این موسسه و جهاددانشگاهی در راستای اجرای طرح ملی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار اعلام آمادگی کرد.

شایان ذکر است؛ در حاشیه این نشست، از کارگاه تولیدی خیاطی زنان سرپرست خانوار موسسه خیریه لبخند اراک بازدید به عمل آمد.


نظر شما :