برگزاری نشست مشترک جهاددانشگاهی و دانشگاه آزاد اراک در راستای برگزاری رویدادهای مشترک

۰۵ آذر ۱۳۹۸ | ۱۴:۴۸ کد : ۱۳۵۲۷ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
نشست مشترک رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی و معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اراک و جمعی از مدیران گروه های آموزشی و پژوهشی این نهاد، ۵ آذرماه در راستای برنامه ریزی برگزاری رویدادهای مشترک به همت سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی برگزار شد.
برگزاری نشست مشترک جهاددانشگاهی و دانشگاه آزاد اراک در راستای برگزاری رویدادهای مشترک

 

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی؛ مسعود شهرجردی رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی در ابتدای این نشست، به ارائه گزارشی از توانمندی های این نهاد در زمینه های آموزشی، علمی، فرهنگی، پژوهشی و سازمان تجاری سازی فناوری اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی پرداخت.

پیمان عین القضاتی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک نیز در ادامه ضمن تشریح فعالیت های این معاونت، اظهارکرد: جهاددانشگاهی مولود انقلاب  اسلامی است و فعالیت های این نهاد مرهون نگاه انقلابی و جهادی می باشد.

وی با اشاره به ترویج فرهنگ کارآفرینی، افزود: ترویج روحیه کارآفرینی در بین دانشجویان و توسعه فرهنگ نوآوری و خلاقیت از وظایف اساسی دانشگاه هاست که منجر به ایجاد کسب و کار برای فارغ التحصیلان می شود.

فاطمه غنی پور مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان نیز در ادامه خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی به عنوان بزرگترین شرکت دانش بنیان در کشور با وجود اعضای هیات علمی پژوهشی و همچنین وجود پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و مراکز نوآوری و شکوفایی فعالیت می نماید.

این مقام مسئول به وضعیت اکوسیستم کارآفرینی استان و انواع رویدادهای جهاددانشگاهی اشاره کرد و در زمینه همکاری مشترک با دانشگاه آزاد اراک در قالب برگزاری رویدادهای مشترک اعلام آمادگی نمود.

شایان ذکر است؛ در پایان این مراسم از استقرار واحدها فناور و نمایشگاه های کسب و کار های اینترنتی و بوم گردی و کارآفرینی در پردیس جهاددانشگاهی استان بازدید به عمل آمد.


نظر شما :