مسابقات دفاع ۳ دقیقه ای در استان مرکزی

۰۲ دی ۱۳۹۸ | ۱۳:۵۶ کد : ۱۴۴۰۵ معاونت فرهنگی تاپ خبر
سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان مرکزی مسابقات دفاع ۳ دقیقه ای از پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد و دکتری را برگزار می نماید.
مسابقات دفاع ۳ دقیقه ای در استان مرکزی

سرپرست معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی از برگزاری مسابقات دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه‌های دانشجویی ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌های استان خبر داد.

مجتبی غلامی در گفت‌‍وگو با روابط عمومی در این خصوص عنوان کرد: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان مرکزی با هدف تقویت مهارت های ارتباطی، تبدیل ایده به محصول و ثروت و همچنین تقویت ارتباط دانشگاه با سرمایه گذاران چهارمین دوره مسابقات دفاع 3 دقیقه ای از پایان نامه های مقطع ارشد و دکتری را در روز یکشنبه مورخ 8 دی ماه ساعت 13 در محل دانشگاه اراک، سالن دفاعیه دانشکده علوم انسانی برگزار می نماید.

وی افزود: تمامی فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و معادل حوزوی آن در همه رشته‌های مصوب که از ابتدای سال ۱۳۹۴ تا پایان مهرماه ۱۳۹۸ از پایان نامه خود دفاع کرده باشند و دانشجویانی که پروپوزال پایان نامه خود را تا پیش از پایان آبان ماه ۹۸ به تصویب رسانده‌اند نیز می‌توانند در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کنند.

 


نظر شما :