برگزاری نشست توجیهی بازاریابی جاجیم بافی در راستای طرح ملی زنان سرپرست خانوار در استان مرکزی

۰۷ دی ۱۳۹۸ | ۰۸:۴۱ کد : ۱۴۵۷۱ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
 به همت ستفا مرکزی، نشست توجیهی نحوه بازاریابی جاجیم بافی و ایجاد تنوع محصول در راستای اجرای طرح ملی توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار مبتنی بر الگوی ملی توسعه مشاغل خانگی،۴ دی ماه در سالن جلسات جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار شد.
برگزاری نشست توجیهی بازاریابی جاجیم بافی در راستای طرح ملی زنان سرپرست خانوار در استان مرکزی

بر اساس این گزارش؛  فاطمه غنی پور مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان در این نشست که با حضور بهزاد نسب پیشران جاجیم بافی و جمعی از هنرمندان صنایع دستی جاجیم بافی حضور داشتند، اظهارکرد: طرح ملی زنان سرپرست خانوار با هدف اشتغال پایدار، اتصال به بازار، افزایش توانمندی های متقاضیان و ... اجرا می شود.

 وی با اشاره به اینکه در مرحله نخست طرح ملی زنان سرپرست خانوار، شناسایی مزیت و توانمندی های مناطق مورد بررسی قرار می گیرد، افزود: درمرحله دوم بحث توانمندسازی و آموزش و در نهایت اتصال به بازار مورد توجه قرار دارد که مزیت های منطقه بسیار حائز اهمیت است.

غنی پور تصریح کرد: بازاریابی، اتصال به بازارهای محلی در سطح استان و کشور، برندسازی و استانداردسازی محصولات نیز دیگر از موارد مهمی است که انتظار می‌رود در این طرح ملی مورد توجه قرار گیرد.

در این نشست جمعی از هنرمندان جاجیم باف استان حضور داشتند که بازاریابی و ایجاد خلاقیت و تنوع در محصول در این رشته مورد تاکید قرار گرفت.

شایان ذکر است؛ طرح ملی توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار مبتنی بر الگوی ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و نظارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال اجرا است


نظر شما :