با همکاری اداره کل تعاون ، کار ، رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی استان مرکزی انجام شد ؛

برگزاری سه دوره آموزشی تخصصی ، مدیریتی و حقوقی برای تعاونی ها

۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۹:۴۳ کد : ۱۵۸۸۹ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با همکاری جهاد دانشگاهی استان مرکزی اقدام به برگزاری دوره آموزشی آشنایی با اصول و قواعد طراحی و استقرار چرخه بهره وری در کسب و کارهای تعاونی کرد.
برگزاری سه دوره آموزشی تخصصی ، مدیریتی و حقوقی برای تعاونی ها

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، علاوه بر این دوره آموزشی که با حضور ۱۴۳ نفر در تاریخ هفتم بهمن ماه برگزار شد، دو دوره آموزشی آشنایی با اصول و قواعد بازاریابی، و فروش در شرایط رکودی اقتصاد(ویژه کسب و کارهای تعاونی)  نیز برگزار شدند.

آبائی مدیر کل اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی در خصوص برگزاری این دوره ها گفت: هر ساله از دفتر "آموزش، ترویج ،تحقیقات" وزارت کار و تعاون و رفاه اجتماعی آموزش هایی تحت عناوین: تخصصی مدیریتی و حقوقی به اداره کل کار و تعاون و رفاه اجتماعی استان ابلاغ می شود.

وی افزود:امسال آموزش های تخصصی ،۷۶۷۰نفر ساعت ،آموزش های مدیریتی یازده هزار و نود و هشت نفر ساعت و آموزش های حقوقی۴هزار و هفت صد و بیست نفر ساعت بوده است.

آبائی تصریح کرد:طی سال این آموزش ها تقسیم بندی شده و قسمتی از آن  در شهرستان های استان و  حدود ۶۰ درصد آن را اداره کل کار و تعاون در اراک برگزار می کند.

مدیر کل اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان دوره های انجام شده را به شرح زیر بیان داشت:

 از ده هزار نفر ساعتی که در بحث مجازی باید برگزار می شده، هفت هزار نفر ساعت انجام شده است.
در بحث حقوقی ۴هزارو هفت صد نفر ساعت باید برگزار می شده که تماما به انجام رسیده است.
در بحث آموزش های مدیریتی نیز از ۱۱هزار نفر ساعت پنج هزار نفر ساعت آن برگزار شده است.
آموزش های تخصصی نیز از ۷۶۰۰ نفر ساعت ۱۸۰۰نفر ساعت آن برگزار شده است. و مابقی این آموزش ها نیز طبق قرار داد برون سپاری که با جهاد دانشگاهی بسته شده،باید تا پایان سال نود و هشت به انجام برسد. 

آبائی همچنین از ایجاد "رویداد تعاون"و "باشگاه تعاون و کارآفرینی" با همکاری جهاد دانشگاهی خبر داد وافزود: این دو رویداد و همچنین برنامه هایی که به مناسبت هفته تعاون انجام شده از جمله اقدامات انجام شده در بحث ترویج توسط اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی می باشد. آبائی در پایان از دو تعاونی؛فراگیر معلولین خمین(تنتاک) و تکوین پارس که هر دو تعاونی برتر کشوری نیز بوده اند به عنوان تعاونی های برتر در استان نام برد.


نظر شما :